مدیر عامل پیشین باشگاه استقلال گفت: اگر مدیران کنونی باشگاه خودشان و امضایشان را قبول دارند چرا با ارائه یک صورتجلسه رسمی به ثبت شرکت‌ها مشکل حقوقی را مرتفع نمی‌کنند؟
کد خبر: ۵۲۴۲۷۸
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۲ 14 November 2017
به گزارش تابناک : سید کاظم اولیایی در خصوص تسویه حساب باشگاه استقلال با طلبکاران و کسب مجوز حرفه‌ای از سوی کمیته بدوی اظهار داشت: اگر از این به بعد این باشگاه طلبکاری از گذشته داشته باشد، نه تنها مدیران و مسئولان باشگاه باید پاسخگوی ادعای امروزشان باشند، بلکه پای مسئولان کمیته بدوی تعیین وضعیت باشگاه‌ها که مجوز حرفه‌ای آن را صادر کردند هم وسط است و آنها هم باید پاسخگو باشند.

وی افزود: نمی‌دانم باشگاه به چه منابع مالی دست پیدا کرده که اینگونه بدهی‌های گذشته را تسویه کرده است. خدا کند این حرف راست و درست باشد و دیگر هیچ طلبکاری از گذشته به این باشگاه رجوع نکند که البته من به شخصه بعید می‌دانم اینگونه باشد. اما اگر از این پس هر طلبکاری پیدا شود مسئولیت آن به همه آقایان باز می‌گردد. 

مدیرعامل پیشین استقلال اظهار کرد: باشگاه استقلال مشکلی بزرگتر از مشکلات مالی دارد و آن هم مشکلات حقوقی این باشگاه است. این باشگاه در حال حاضر مدیرعامل و اعضای هیات مدیره قانونی ندارد و در حالی این آقایان در باشگاه مسئولیت دارند که در ثبت شرکت‌ها نفرات دیگری با این عناوین ثبت شده‌اند. هیات مدیره باید یک صورتجلسه ساده تنظیم و به ثبت شرکتها مراجعه کند و تغییرات را اعمال نمایند.

اولیایی خاطرنشان ساخت: این اصلا کار سختی نیست و من نمی‌دانم چرا آقایان نمی‌خواهند مسئولیت جایی که در آن قرار دارند را به صورت قانونی بپذیرند. اگر آقایان که عضو هیات مدیره هستند خودشان و امضای‌شان را قبول دارند خیلی راحت می‌توانند صورتجلسه کرده و تغییرات را در ثبت شرکت‌ها اعمال نمایند تا اینطوری نباشد که امضای مدیرعامل باشگاه در AFC فاقد اعتبار باشد.

عضو هیت موسس اتحادیه مدیران کشور گفت: نباید بگذاریم کار به بیخ برسد و از خارج از کشور برای باشگاه ما ضرب الاجل تعیین کنند. باید تا زمان داریم و چوب بالای سرمان نیست خودمان برویم و مشکلات مان را برطرف کنیم.





منبع : مهر 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار