مالک سیاه‌جامگان معتقد است تفاوت خاصی بین تیم‌های ایرانی وجود ندارد زیرا هیچ باشگاه ایرانی چیزی از خود ندارد.
کد خبر: ۵۲۳۷۹۶
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۰ 13 November 2017

به گزارش تابناک : محمدرضا عباسی درباره کسب نکردن مجوز ملی و هم‌چنین مدرک حرفه‌ای‌گری سیاه‌جامگان بیان کرد: باشگاه‌های ایرانی مثل هم هستند. قطعا کاستی‌هایی وجود داشته که این مدارک به باشگاه سیاه‌جامگان تعلق نگرفته است. البته می‌توان گفت تاخیر در تحویل دادن مدارک نیز می‌تواند از دلایل کسب نکردن مجوز ملی باشد. ما سعی می‌کنیم مشکلات مالی را به زودی حل کنیم و ارسال کنیم تا مجوز را کسب کنیم.

او ادامه داد: باشگاه‌های ایرانی همه مثل هم هستند و چیزی از خود ندارند و اموال آن‌ها استیجاری است. هم‌چنین باشگاه‌هایی مانند سیاه‌جامگان که خصوصی هستند، قطعا از تیم‌های دولتی ضعیف‌ترند و کار سخت‌تری برای فراهم کردن امکانات دارند.
عباسی درباره جذب دو بازیکن گرجستانی و هم‌چنین کنار گذاشتن سه بازیکن فعلی سیاه‌جامگان نظیر پسر میثاقیان تصریح کرد: درباره دو بازیکن گرجستانی باید بگویم که این دو بازیکن باید به مشهد بیایند تا مرزبان نظر قطعی را درباره‌شان بدهند. ما از لحاظ مالی محمدود هستیم و سعی می‌کنیم در رقمی با این بازیکنان به توافق برسیم که توان پرداخت‌شان را داشته باشیم. هم‌چنین آن سه بازیکن نیز با نظر سرمربی کنار رفته‌اند و کنار گذاشتن بهتاش میثاقیان ربطی به مسائل حاشیه‌ای ندارد و فنی است. من بهتاش را مثل پسر خودم دوست دارم و رابطه ما با خانواده میثاقیان مثل قبل پابرجاست.
مالک سیاه‌جامگان درباره دیدار هفته آتی این تیم مقابل استقلال گفت: تیم ما خوب بازی می‌کند و موقعیت‌های زیادی نیز به‌وجود می‌آورد اما کمی بدشانس است و توپ‌های‌مان وارد گل نمی‌شود. نمی‌شود این دیدار را پیش‌بینی کرد زیرا فوتبال قابل حدس زدن نیست اما ما خود را از پیش باخته نمی‌دانیم و برای سه امتباز به زمین می‌آییم‌. از هواداران‌مان نیز می‌خواهیم که ورزشگاه ثامن را پر کنند و از ما حمایت کنند تا بتوانیم آبی‌پوشان پایتخت را در خانه شکست دهیم.






منبع : ایسنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار