شهردار مشهد:
شهردار مشهد گفت: رسانه‌ها باید محلی برای گفتگو داشته باشند و در این راستا تلاش می کنیم خانه رسانه در مشهد افتتاح می شود.
کد خبر: ۵۲۳۲۵۶
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۸ 12 November 2017



















به گزارش تابناک رضوی؛ قاسم تقی زاده خامسی ظهر یکشنبه در اولین دیدار اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات خراسان رضوی با شهردار مشهد که در شهرداری این شهر برگزار شد، با اشاره به اینکه رسانه‌ها باید خانه‌ای برای گفتگو داشته باشند از اینرو خانه رسانه در مشهد افتتاح می شود اظهار کرد: مکانی را به عنوان خانه رسانه در یکی از فرهنگسراهای شهرداری در اختیار خانه مطبوعات استان قرار می‌دهیم که با مدیریت این خانه تا نوروز ۹۷، محلی را برای گفتگو و تعامل اهالی رسانه افتتاح خواهیم کرد. 

وی خطاب به نمایندگان اهالی رسانه خراسان رضوی افزود: از اینکه برخاسته از جمع شما هستم افتخار می‌کنم.

شهردار مشهد با اشاره به برگزاری نمایشگاه سراسری مطبوعات در مشهد گفت: ما یک سال فرصت داریم که نظرات را برای برگزاری نمایشگاه مطبوعات کشور در مشهد جلب کنیم. تمهیدات لازم را نیز برای رسانه‌های کشور فراهم خواهیم کرد تا میزبان خوبی برای نمایشگاه مطبوعات کشور باشیم.

وی در ادامه با انتقاد از تمرکز گرایی در تهران تصریح کرد: هر شهری باید به عنوان مرکز یک رویداد فرهنگی در کشور معرفی شود، ما نیز اگر می‌خواهیم مشهد برند شود ابتدا باید از توجه به فرهنگ و رسانه شروع کنیم.

تقی زاده خامسی با بیان اینکه هنرمندان بسیاری در تئاتر کشور مشهدی بودند اما ما یک سالن مناسب برای اجرای تئاتر نداریم تاکید کرد: اگر همه باهم یکصدا باشیم می‌توانیم اتفاقات بزرگی را در مشهد رقم بزنیم.

در ادامه مجتبی نوریان عضو هیات مدیره خانه مطبوعات کشور نیز، با بیان اینکه ما در دوره قبل مدیریت شهرداری درخواست دیدار با شهردار را داشتیم که محقق نشد گفت: در خیلی از استان ها شهرداری ها با خانه مطبوعات تعاملی خوبی دارند که امیدواریم در مشهد نیز این تعامل دو سویه و همیشگی باشد.

سید جلال فیاضی رئیس خانه مطبوعات نیز در این جلسه با تاکید بر اهمیت برگزاری رویدادهای بین‌المللی در مشهد به معرفی خانه مطبوعات، فعالیت ها و اقداماتش پرداخت و گفت: پیگیری مسائل رفاهی و صنفی خبرنگاران در خانه مطبوعات، از جمله وظایف هیات مدیره خانه مطبوعات است.

همچنین علی پاکباز خسروشاهی مدیرخانه مطبوعات نیز با بیان اینکه ما معتقدیم خانه مطبوعات باید خانه رسانه‌ها باشد اظهار کرد: خانه مطبوعات و رسانه می‌تواند بازوی فرهنگی مفیدی برای مدیریت شهری باشد. 
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار