سهم تسهیلات اشتغال فراگیر خراسان رضوی 9ویک دهم درصد می باشد .
کد خبر: ۵۲۳۲۲۰
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۵ 12 November 2017
به گزارش تابناک : مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: تاکنون نیمی ازسهم 9.1 درصدی تسهیلات اشتغال فراگیر درخراسان رضوی این تسهیلات به بانک های عامل ابلاغ و برنامه استفاده از این تسهیلات در راستای ایجاد اشتغال و سهم و نقش هر دستگاه در این زمینه مشخص و به آنها نیز ابلاغ شده است.

علی رسولیان با بیان اینکه آیین نامه اجرایی برنامه اشتغال فراگیر کشور به استان ابلاغ و در کارگروه اشتغال استان تعیین تکلیف شده است افزود : هشت بانک در استان به عنوان بانک عامل به حوزه های تولیدی و برای ارتقای اشتغال و ایجاد شغل های جدید در زمینه های خدمات ، صنعت و کشاورزی تسهیلات پرداخت می کنند.
وی بیان کرد بر اساس این برنامه سهم خراسان رضوی از تسهیلات 200 هزار میلیارد ریالی برنامه اشتغال فراگیر 18هزار و 486 میلیارد ریال می باشد.
رسولیان افزود: این تسهیلات با سود پایه 18 درصدبه تناسب نوع طرح ها و قرارداشتن آنها در مناطق محرم روستایی یا مرزی، سه تا هشت درصد از میزان سود پایه کاهش می یابد.
او گفت :در این راستا برای 53 دستگاه اجرایی استان وظایف و تکالیفی مشخص شد که در قالب تسهیلات اشتغال فراگیر با جدیت دنبال می شود.
سهمیه  امسال خراسان رضوی ایجاد 160 هزار اشتغال جدید است.






منبع : صدا و سیما 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار