مربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان مشهد مدعی شد این تیم در دیدار خانگی مقابل استقلال به دنبال کسب سه امتیاز است.
کد خبر: ۵۲۳۱۳۸
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۹ 12 November 2017
به گزارش تابناک : رضا عنایتی در مورد شرایط فعلی سیاه‌جامگان گفت: شرایط ما در جدول خوب نیست و نمی‌توان این موضوع را کتمان کرد. با این حال بازی با صنعت نفت و استقلال خوزستان برای ما پیامدهای فنی خوبی داشت و توانستیم با شرایط تیم و بازیکنان بیشتر آشنا شویم. در همین دو بازی هم بابت اشتباهات داوری به شدت ضرر کردیم و حداقل باید دو امتیاز می‌گرفتیم که دست‌مان از امتیاز کوتاه ماند. این در حالی است که در بازی با صنعت نفت هم یک پنالتی حساس را از دست دادیم که برای‌مان گران تمام شد.

وی در ادامه افزود: با وجود اینکه شرایط خوبی در جدول نداریم، اما تلاش می‌کنیم تا پیشرفت داشته باشیم. قرار است چند بازیکن گرجستانی هم این هفته به ایران بیایند و به‌طور حتم ما چهار یا پنج بازیکن ایرانی را هم به تیم اضافه خواهیم کرد و باید برای جذب آنها چراخ خاموش حرکت کنیم.

عنایتی در واکنش به اینکه برخی سیاه‌جامگان را گزینه سقوط می‌دانند، تأکید کرد: بله، ما فعلاً جزو گزینه‌های سقوط هستیم، چون در انتهای جدول قرار داریم. ما نباید از واقعیت فرار کنیم، ولی تلاش می‌کنیم تا در آینده نتایج خوبی بگیریم و مطمئن باشید تیم ما اینجای جدول نمی‌ماند.

مربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان همچنین راجع به بازی تیمش برابر استقلال در هفته دوازدهم لیگ برتر اظهار داشت: به‌عنوان یک استقلالی دو آتشه خوشحالم که شرایط این تیم بهتر شده است. بعد از بازی با سیاه‌جامگان، امیدوارم که استقلال همه بازی‌هایش را ببرد و هوادارانش را خوشحال کند. شرایط هر دو تیم در جدول خوب نیست و البته انتظارات از استقلال خیلی ببیشتر است. ما در خانه بازی می‌کنیم و می‌خواهیم استقلال را در  مشهد شکست بدهیم.





منبع : تسنیم 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار