مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: سهم این استان از تسهیلات اشتغال فراگیر کشور 9.1 درصد است که تاکنون نیمی از ان به بانک های عامل ابلاغ شده است.
کد خبر: ۵۲۲۸۸۸
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۷ 12 November 2017
به گزارش تابناک : علی رسولیان روز یکشنبه افزود: آیین نامه اجرایی برنامه اشتغال فراگیر کشور به استان ابلاغ و در کارگروه اشتغال استان تعیین تکلیف شده است.
وی اظهار کرد: برنامه استفاده از این تسهیلات در راستای ایجاد اشتغال و سهم و نقش هر دستگاه در این زمینه مشخص و به آنها ابلاغ شده است.
وی گفت: بر اساس این برنامه سهم خراسان رضوی از تسهیلات 200 هزار میلیارد ریالی برنامه اشتغال فراگیر 18هزار و 486 میلیارد ریال می باشد.
رسولیان افزود: این تسهیلات با سود پایه 18 درصد است که به تناسب نوع طرح ها و قرارداشتن آنها در مناطق محرم ، روستایی یا مرزی، سه تا هشت درصد از میزان سود پایه کاهش می یابد.
وی با بیان اینکه فرآیند اختصاص و توزیع این تسهیلات آغاز شده است ، اظهار کرد: هم اکنون نیمی از تسهیلات این برنامه به بانک های استان ابلاغ شده و بقیه نیز به مرور در اختیار قرار می گیرد.
وی گفت: هشت بانک در استان به عنوان بانک عامل به حوزه های تولیدی و برای ارتقای اشتغال و ایجاد شغل های جدید در زمینه های خدمات ، صنعت و کشاورزی تسهیلات پرداخت می کنند.
رسولیان افزود: در این راستا برای 53 دستگاه اجرایی استان وظایف و تکالیفی مشخص شد که در قالب تسهیلات اشتغال فراگیر با جدیت دنبال می شود.
سهمیه خراسان رضوی در سال جاری ایجاد 160 هزار اشتغال جدید است.




منبع : ایرنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار