رئیس هیئت بولینگ و بیلیارد خراسان‌رضوی گفت: نخستین دوره مسابقات بیلیارد "ناین بال" خراسان‌رضوی در مشهد برگزار شد.
کد خبر: ۵۲۲۴۲۰
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۲ 11 November 2017
به گزارش تابناک : علیرضا دوانلو در ارتباط با برگزاری مسابقات بیلیارد "ناین بال" جام خلیج‌فارس اظهار داشت: این مسابقات برای نخستین‌بار و با حضور 64 ورزشکار از روز یکشنبه 7 آبان‌ماه  تا چهارشنبه 10 آبان‌ماه در مجتمع پروما مشهد برگزار شد.

وی تصریح کرد: در پایان رقابت‌ها امید ویرانی، سینا ولی‌زاد و محسن مظلومی به‌ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند که در پایان رقابت‌ها به نفرات برتر جوایز نقدی اعطا شد. همچنین این نفرات برای حضور در مسابقات کشوری در اولویت خواهد بود.

رئیس هیئت بولینگ و بیلیارد خراسان‌رضوی گفت: برای ساماندهی باشگاه‌های بیلیارد در استان فرم‌های ویژه‌ای آماده شده و در اختیار فدراسیون و اداره‌کل ورزش و جوانان گذاشته شده و بعد از تائید اقدام به جمع‌آوری اطلاعات کرده که تاکنون این اقدام صورت نگرفته است.

 دوانلو اظهار داشت: در حوزه بانوان نیز فعالیت داشته و تاکنون بیش از 20 نفر از بانوان دوره ابتدایی آموزش را گذرانده و تا پایان سال مسابقات بیلیاردی را در مشهد ویژه بانوان برگزار خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: کمیته استعدادیابی هیئت بیلیارد فعال و در مسابقات مختلف حضور داشته و استعدادها را شناسایی کرده و آزمون‌ها و کلاس‌های متنوعی برای شناسایی استعدادها در سطح استان انجام داده است.






منبع : تسنیم 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار