مدیرعامل موسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی از برگزاری شب‌های شعر دهه آخر صفر با حضور شاعران خراسانی در شبستان گرم حرم مطهر رضوی خبر داد.
کد خبر: ۵۱۸۶۲۶
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۷ 02 November 2017
به گزارش تابناک : محمدعلی چمی‌گو در نشست هم‌اندیشی شاعران مشهد در سالن جلسات اداره ارتباط اسلامی و اطلاع‌رسانی در جمع شاعران خراسان رضوی اظهار داشت: موسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی برای این ایام خاص، برنامه‌هایی با اجراهای فاخر را در دستور کار خود دارد که یکی از بخش‌های مهم آن شعر است. در 5 شب از دهه آخر صفر، محافل شب‌ شعر را در شبستان گرم حرم مطهر رضوی و با حضور شاعران و اشعار منتخب ایشان برگزار می‌کنیم.

چمی‌گو ادامه داد:‌ برای مساجد حاشیه شهر نیز برنامه‌هایی را جهت برگزاری مجالس عزاداری با حضور شاعران، ‌روحانیون و مداحان در نظر گرفته‌ایم. می‌خواهیم مردم حاشیه شهر نیز از ظرفیت‌های هنری شاعران بومی خراسان رضوی بهره‌مند شوند.

وی خاطرنشان کرد: در جلسات هفتگی تا ابتدای دهه آخر صفر، هر هفته با حضور شاعران، اشعاری برای اجرا، بررسی و انتخاب می‌شوند. رویکرد موسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی حمایت از آثار فاخر، جمع‌آوری و بهره‌برداری مؤثر از آنان است.

وی یادآور شد:‌ آمادگی برای معرفی شاعران مطرح استان خراسان رضوی و مشهد در صدا و سیما توسط موسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی وجود دارد و امید است این امر، با هماهنگی و همکاری جمع شاعران، محقق شود.

مدیرعامل موسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی بیان کرد: استفاده از شعرهای شاخص و در دسترس مردم بودن دو معیاری است که رهبر معظم انقلاب در تعریف شعر فاخر بر آن‌ها تأکید کرده‌اند و این عوامل برای ما نیز اهمیت فراوانی دارد.






منبع : تسنیم 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار