شهردار مشهد در حاشیه بازدید از نمایشگاه مطبوعات؛
قاسم تقی زاده خامسی در حاشیه بازدید از نمایشگاه مطبوعات با حضور در غرفه تابناک از اولویت های کاری شهرداری مشهد و نحوه تعامل این ارگان با دولت و آستان قدس رضوی خبر داد.
کد خبر: ۵۱۷۵۸۳
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۳ 31 October 2017

به گزارش تابناک رضوی؛ شهردار مشهد در مورد نحوه تعاملات شهرداری با دولت و آستان قدس گفت:  به عنوان شهردار مشهد برای آبادانی شهر امام رضا و خدمت به زائرین و مجاورین دستم را به سمت همه دراز می کنم و با همه ائتلاف می کنم؛ لذا هیچ مشکلی با دولت و  با آستان قدس رضوی نداریم. کارها به خوبی پیش می رود و امیدواریم در این مدتی که ماموریت این کار را داریم، به همین صورت پیش برود.

وی در مورد نحوه پرداخت بدهی شهرداری مشهد که از مدیریت شهری گذشته به ارث رسیده، عنوان کرد: ان شالله بدهی شهرداری را رفع می کنیم؛ اولین قدم را در این راستا برداشتیم ؛ در مدیریت گذشته شهرداری در لیست سیاه بانک مرکزی قرار داشت؛ اما امروز این مشکل رفع شد. 

تقی زاده خامسی افزود: بدهی های شهرداری در همه جای کشور وجود دارد و خوب است که این اعداد و ارقام شفاف شود. 
شهردار مشهد تصریح کرد: ممکن است روزی که من می روم، بدهی هایم از این مقدار بیشتر شود؛ اما باید ببینیم چقدر خدمت رسانی شده و چقدر این پول در راه شهر هزینه شده است. 

وی در ادامه افزود: اگر برای شهر هزینه شود شهردار بعدی آن را پرداخت می کند؛ همانگونه که من وظیفه دارم این بدهی را پرداخت کنم. 

تقی زاده خامسی در ارتباط با اولویت کاری شهرداری مشهد در مدیریت جدید، گفت:  اولویت کاری بنده در کنار شعار شهر هوشمند و شهرداری شهروند محور، ارتباط با مردم است. بنده به دنبال تسهیل در ارتباط با مردم هستم. مردم مشکلات بسیاری دارند. امیدوار هستیم این روش را هوشمندانه انجام دهیم. نه اینکه همه بخواهند به شهرداری رجوع کنند. ارتباطات ما باید هوشمندانه با مردم باشد و امیدواریم این مشکلات رفع شود. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار