مدیر کل بهزیستی قزوین بیان کرد
مدیر کل بهزیستی استان قزوین گفت: تعداد زنان آسیب‌دیده در استان قزوین یک هزار و 719 نفر است و 23 هزار و 156 پرونده توانبخشی دراداره کل بهزیستی این استان وجود دارد.
کد خبر: ۵۱۷۵۷۱
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۴ 31 October 2017
به گزارش تابناک قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، علیرضا وارثی در جلسه کارگروه تخصصی امور اجتماعی و فرهنگی استان که با حضور وزیر کار، استاندار و اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی صبح امروز در محل سالن جلسات حوزه استاندار قزوین برگزار شد، اظهار داشت: سازمان بهزیستی یک مؤسسه دولتی و تخصصی است که خدمات حمایتی و توانبخشی شایانی به جامعه هدف ارائه می‌دهد.

وی تعداد زنان سرپرست خانوار در استان قزوین را دو هزار و 317 نفر دانست و افزود: تعداد  زنان آسیب‌دیده یک هزار و 719  نفر است و 23 هزار و 156  پرونده توانبخشی در این استان وجود دارد.

مدیرکل بهزیستی استان قزوین ادامه داد: یک هزار و 731 پرونده طلاق ارجاعی به بهزیستی صورت گرفته بوده که 20 درصد منجر به سازش شده است.

رضا شیران‌خراسانی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی هم در این جلسه گفت: موانع جدی در اشتغال استان قزوین وجود دارد و در حوزه معلولان باید بیش از پیش مسؤولان وارد شوند.

وی افزود: یکی از مشکلات در حوزه صنعت، تعطیلی واحدهای تولیدی بوده که باید تدابیری برای آن اندیشیده شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار