مسئول بسیج دانش‌آموزی برنامه‌های هفته بسیج‌دانش‌آموزی در استان یزد را تشریح کرد.
کد خبر: ۵۱۷۳۴۲
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۲ 31 October 2017

به گزارش تابناک یزد،محمد اسلامی با اشاره به اینکه از هفتم تا سیزده آبان ماه به نام هفته بسیج دانش‌آموزی نام‌گذاری شده است گفت: در این هفته دو مناسبت هشتم آبان ماه سالروز شهادت محمدحسین فهمیده و دیگری 13 آبان ماه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی را داریم که به اهمیت این هفته افزوده است.

وی افزود: شعار محوری بسیج دانش‌آموزی در این هفته دانش‌آموز انقلابی، مدرسه انقلابی است و صبح گاه مشترک دانش‌آموزی ایثار و شهادت، یادواره‌ها و پیش کنگره شهید محمدحسین ذوالفقاری، برگزاری نشست‌های عقیدتی، بصیرتی، اخلاقی، برگزاری حلقه‌های صالحین با موضوع ایثار و شهادت، مسابقات ورزشی، کوه‌پیمایی، برگزاری مجامع علوی و فاطمی دانش‌آموزی، دوره‌های طرح ولایت از عمده برنامه‌هایی است که در این هفته برگزار در دستور کار بسیج دانش‌آموزی استان یزد قرار دارد.

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان یزد ادامه داد: همه باید برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر راهپیمایی 13 آبان تلاش کنیم و از همین‌جا از همه اقشار مردم و بخصوص دانش‌آموزان می‌خواهیم در این یوم‌الله شرکت کرده و پاسخ کوبنده‌ای به ادامه سیاست‌های خصمانه دولت امریکا علیه ملت ایران بدهند.

اسلامی تأکید کرد: در روز سیزدهم آبان ماه قرار است از همه تشکل‌ها به‌صورت نمادین در جلوی جایگاه حضور چند صدنفره را جلوی جایگاه داشته باشیم و برگزاری مسابقات نقاشی، آدمک سازی، مسابقه پیامکی استکبارستیزی و برگزاری مسابقات عکس سلفی در مسیر راهپیمایی از دیگر برنامه‌هایی است که برای این روز در نظر گرفته‌شده است.

وی در پایان شهید شاخص بسیج دانش‌آموز سال را شهید محمدحسین ذوالفقاری از یزد است اعلام کرد و گفت: این شهید والامقام که متولد شهرستان میبد و کم سن و سال‌ترین دانش‌آموز شهید است که در دوران انقلاب همراه پدر خود مشرف‌به نجف اشرف شده و ازآنجا اعلامیه را از حضرت امام می‌آورند و در ایران پخش می‌کنند. شهید ذوالفقاری سپس درراه دفاع از میهن اسلامی به شهادت می‌رسد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار