معاون امداد آستان قدس رضوی گفت: همزمان با فرا رسیدن ایام اربعین ۲۰ هزار زائر پیاده پاکستانی در زائر سرای امام رضا (ع) شهرستان زاهدان به میزبانی آستان قدس رضوی تکریم و پذیرایی شدند.
کد خبر: ۵۱۶۵۲۹
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۲ 29 October 2017
به گزارش تابناک : مصطفی خاکسار قهرودی با اعلام این خبر اظهار کرد: تاکنون ۲۰ هزار زائر پاکستانی اربعین حسینی از مرز «میر جاوه» عبور کرده‌ و وارد ایران شده‌اند و آستان قدس رضوی در هر شبانه روز بطور متوسط به ۱۵۰۰ زائر پیاده پاکستانی خدمت‌رسانی می کند.

وی افزود: این خدمات شامل غذای گرم، فراهم آوردن شرایط مناسب برای استراحت زائران، خدمات بهداشتی، امنیتی، انتظامات حمل بار زائران می‌شود که توسط خادمان افتخاری امام علی ابن موسی الرضا (ع) در نمایندگی آستان قدس رضوی در شهرستان زاهدان پذیرایی می‌شوند.

وی همچنین، مراسم تعذیه خوانی و مداحی، ایستگاه صلواتی و اجرای برنامه‌های تبلیغاتی را از دیگر برنامه‌های اجرایی زائر سرای امام رضا(ع) برشمرد و افزود: این خدمات از هفته گذشته آغاز شده است و پیش بینی می‌شود تا پس از اربعین حسینی حداقل به بیش از ۵۰ هزار زائر خدمت‌رسانی شود.

معاون امداد مستضعفان آستان قدس رضوی خاطر نشان کرد: زائر سرای امام رضا (ع)در سال گذشته نیز پذیرای زائران بود و خدماتی را ارائه کرد اما امسال این خدمات به صورت بسیار گسترده‌تری ارائه می‌شود.

خاکسار گفت: بخش اعظمی از این خدمات توسط آستان قدس رضوی هزینه شده است و سایر هزینه‌ها باهمراهی خیران و کمک‎های مردمی پرداخت می‌شود.





منبع : مهر 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار