از سوی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین:
کارگاه آموزشی «یلدای مدرن» در فرهنگسرای شهید رجایی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۱۶۴۳۱
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۶ 29 October 2017

به گزارش تابناک قزوین به نقل ازروابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین، کارگاه آموزشی «سفره یلدا» در فرهنگسرای شهید رجایی سازمان سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین برگزار می‌شود.

 آشنایی با سنت‌های شب یلدا، حکاکی روی هندوانه، دسر یلدایی، نان یلدایی، شیرینی یلدایی، رولت یلدایی، مینی کیک یلدایی، میوه‌آرایی، آجیل‌آرایی و غیره از جمله مباحثی است که در این دوره آموزشی ارائه می‌شود.

علاقمندان برای ثبت‌نام می‌توانند تا ۲۵ آبان ماه سال جاری به فرهنگسرا شهید رجایی واقع در خیابان شهدا مراجعه یا جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن ۳۳۵۶۷۸۵۳ تماس حاصل کنند.

برگزاری کارگاه قصه‌گویی در خانه فرهنگ محمدیه

به همت این سازمان کارگاه قصه‌گویی به همراه هوش کلامی ویژه کودکان در خانه فرهنگ محمدیه برگزار می‌شود.

این کارگاه با حضور دوبلور و گوینده صدا و سیما سمیرا عطاری برگزار می‌شود که برای علاقمندان می‌توانند برای ثبت‌نام‌ و کسب اطلاعات بیشتر به واحد ‌آموزش ‌مراجعه و یا با شماره تلفن ۳۳۵۶۴۹۷۱ حاصل کنند.

یلدایی به یادماندنی در خانه فرهنگ محمدیه

برگزاری یلدایی به یادماندنی در خانه فرهنگ محمدیه ویژه کودکان سه تا  هفت سال و مادران آنان است که برگزار می‌شود.

اجرای نمایش عروسکی، شاهنامه‌خوانی، اجرای موسیقی شاد با حضور عمو تربچه و غیره از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده برای این جشن است.

علاقمندان برای شرکت در این جشن به یادماندنی می‌توانند تا ۳۰ آبان ماه سال جاری جهت ثبت‌نام به خانه فرهنگ محمدیه مراجعه و یا با شماره تلفن ۳۳۵۶۴۹۷۱ تماس حاصل کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار