رئیس هئیت جودو، جوجیتسو و کوراش خراسان رضوی از پایان مسابقات انتخابی تیم ملی کوراش مردان کشورمان اعزامی به هشتمین دوره رقابتهای قهرمانی بزرگسالان جهان در مشهد خبر داد.
کد خبر: ۵۱۶۳۸۰
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۵ 29 October 2017
به گزارش تابناک : حسین محمودی در این خصوص گفت: رقابتهای انتخابی مدعیان تیم ملی کوراش بزرگسالان کشور در مدرسه جودو مجموعه ورزشی شهید چمران مشهد برگزارشد، در این رقابتها ترکیب نهایی تیم اعزامی به هشتمین دوره مسابقات قهرمانی بزرگسالان جهان در بخش مردان مشخص شد.

وی افزود: ۴۶ کوراش کار از استانهای البرز، مازندران، تهران، فارس، خراسان رضوی و خراسان شمالی در سالن مدرسه جودو مجموعه ورزشی شهید چمران مشهد زیر نظر خسرو دلیر سرمربی مشهدی، علی معلومات مربی چنارانی تیم ملی و دیگر اعضای کادر فنی این تیم از خراسان شمالی، باهم به رقابت پرداختند.

محمودی همچنین اظهار کرد: در پایان این مسابقات بهزاد وحدانی و علی قلی پور در وزن ۶۰ کیلو گرم، مصطفی دلیریان و قنبرعلی قنبری در وزن ۶۶ کیلو گرم، هادی قدیمی و امید تزتک در وزن ۷۳کیلو گرم، الیاس علی اکبری و مجتبی اسکندری در وزن ۸۱ کیلو گرم، حامد رشیدی و مجتبی زمانی در وزن ۹۰کیلو گرم، احمد جفاکش مقدم و مجتبی نیک بین در ۱۰۰ کیلو گرم و سعید قاسمی و جعفر پهلوانی در وزن به علاوه ۱۰۰ کیلو گرم به عنوان اعضای تیم ملی کوراش انتخاب شدند.

وی همچنین خاطر نشان کرد: در این میان قلی پور، قنبری، تزتک، اسکندری، زمانی، نیک بین و پهلوانی کوراش کارانی هستند که از خراسان رضوی به اردوی تیم ملی کوراش کشور راه یافتند.

گفتنی است، اردوی تیم ملی کوراش به مدت ۱۰ روز در مشهد ادامه میابد تا پس از کسب آمادگی های لازم نمایندگان کشورمان از ۹تا۱۴ آذرماه به مسابقات جهانی ترکیه در استامبول اعزام شوند.






منبع : برنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار