استاندار کرمان با اشاره به اینکه برنامه ریزی شده برای توسعه جنوب استان وقت بیشتری گذاشته شودگفت:توانمندسازی، توسعه متوازن و ارتقاء سطح معیشت مردم از اولویت های مدیریتی استان کرمان است.
کد خبر: ۵۱۶۲۳۰
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۸ 29 October 2017
علیرضا رزم حسینی ظهر شنبه در نشست اقتصاد مقاومتی جیرفت و عنبرآباد اظهار داشت: در استان کرمان فعالیت های توسعه ای و اقتصادی با تاکید بر شعار ولایت و توسعه و به دور از حاشیه های سیاسی انجام می شود.

رزم حسینی در خصوص تفاهم نامه های سرمایه گذاری در استان کرمان افزود: در استان کرمان تاکنون ۷۵ هزار میلیارد تومان تفاهم نامه سرمایه گذاری امضاء شده است.

وی با اشاره به اینکه معیشت مردم، چالش اصلی جمهوری اسلامی است، بیان داشت: مسیر توسعه باید در قالب مثلث توسعه اقتصادی هموار شود که مردم به توانمندی برسند و در این راستا باید تلاش کرد.

استاندار کرمان گفت: گروه های سیاسی در استان کرمان همگرایی و همراهی خوبی با هم دارند و باید بر طرح مسائل اختلاف آمیز دوری و پرهیز کرد.

رزم حسینی در خصوص معین های اقتصادی استان کرمان تصریح کرد: استان کرمان به هشت منطقه اقتصادی تقسیم شده و با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری معین های اقتصادی برای توسعه استان بر مبنای مسئولیت های اجتماعی خود ایجاد شده اند.

وی افزود: ظرفیت های بسیاری از جمله تاریخ و فرهنگ معتبر بالایی در جنوب استان کرمان وجود دارد و معین های اقتصادی در این منطقه فعالیت های مفیدی را تاکنون آغاز کرده است.

 رزم حسینی با تاکید به اینکه  کار توسعه اقتصادی در استان کرمان بر محور ولایت باید دنبال شود، بیان داشت: برنامه ریزی شده برای توسعه جنوب استان وقت بیشتری گذاشته شود با اعتقاد بر اینکه سرمایه گذار مجاهد اقتصادی است و زالوصفت نیست.

استاندار کرمان تصریح کرد: برای توسعه اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی باید از امنیت موجود در کشور استفاده کنیم و توانمندسازی، توسعه متوازن و ارتقاء سطح معیشت مردم  از اولویت های مدیریتی استان کرمان است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار