در مراسمی یازده مسجد و مرکز فرهنگی مذهبی احداث شده توسط بنیاد برکت در استان کرمان به‌صورت همزمان به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۵۱۴۲۹۰
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۱ 25 October 2017
آیین افتتاحیه همزمان 11 مسجد و مرکز فرهنگی مذهبی احداث شده توسط بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی‌(ره) در استان کرمان برگزار شد.

در این مراسم که به‌صورت ویدئو کنفرانس از تهران و با حضور آیت‌الله محمدی‌گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری پخش شد، علیرضا رزم‌حسینی استاندار کرمان، حجت‌الاسلام علیمرادی نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری، حجت‌الاسلام عربپور امام جمعه موقت کرمان و جمعی از مسئولان محلی حضور داشتند.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری در این مراسم اظهار‌داشت: سه اصل اساسی زندگی دینی و الهی بشر از طریق ارتباط مستحکم بشر با آفریدگار خود و از طریق اقامه نماز محقق می‌شود.

حجت‌الاسلام علیمرادی با تقدیر از عملکرد بنیاد برکت در استان کرمان گفت: احداث مسجد به‌عنوان اجتماع مردم در خانه خدا یک کار ارزشمند و نیازمند جامعه اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه امر به معروف رکن اصلی نهضت حضرت سیدالشهداء‌(ع) بود گفت: باید از طریق اجرای شعائر مذهبی این امر واجب الهی را احیا کرد.

در این مراسم استاندار کرمان نیز با اشاره به اینکه اقدامات بنیاد برکت در مناطق محروم استان کرمان بسیار ارزشمند و مفید بوده است گفت: آنچه که امروز چالش اصلی مردم است بحث معیشت است.

وی با اشاره به الگوی موفق اقتصاد مقاومتی در شهرستان قلعه‌گنج افزود: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی‌(ره) مدیریت توسعه در شهرستان محروم راور استان کرمان را متقبل شده است که امیدواریم شاهد شکوفایی این شهرستان باشیم.

به گزارش تسنیم در آئین همزمان افتتاح و بهره‌برداری از 11 پروژه فرهنگی مذهبی استان کرمان، ساختمان 8 مسجد، دو خانه معلم و یک حوزه علمیه در شهرستان‌های ریگان، فهرج، نرماشیر، کرمان و شهربابک به بهره‌برداری رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار