استاندار کرمان گفت: کمیته پشتیبانی برای ستاد استانی بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی کرمان متشکل از مدیرعامل مس، مدیرعامل گل‌گهر، مدیرعامل میدکو، معاون سیاسی استاندار و شهرداری کرمان تشکیل شود.
کد خبر: ۵۱۳۶۷۶
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۶ 24 October 2017
علیرضا رزم‌حسینی امروز در آئین تجلیل از مدال‌آوران و قهرمانان ورزشی استان کرمان در جلسه شورای عالی ورزش قهرمانی استان کرمان اظهار داشت: سند ورزش استان که تهیه شده است یک سند جامع و کاربردی است.

وی با اشاره به اینکه این سند مورد اجماع همه پیشکسوتان ورزشی استان است گفت: پول‌های ناعادلانه‌ای که در برخی رشته‌های ورزشی توزیع می‌شود باید براساس این سند هزینه شود.

استاندار کرمان با بیان اینکه از قهرمان ورزش استان پشتیبانی آموزشی، تدارکاتی، روانشناسی، اجتماعی و خانوادگی می‌شود افزود: در کشورهای توسعه یافته افرادی که قهرمان ورزش می‌شوند به عنوان خالق ثروت برای آن کشور به شمار می‌روند.

وی با اشار به اینکه حمایت از ورزشکاران سرمایه است خاطرنشان کرد: کمیته پشتیبانی برای ستاد استانی بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی کرمان متشکل از مدیرعامل مس، مدیرعامل گل‌گهر، مدیرعامل میدکو، معاون سیاسی استاندار و شهرداری کرمان تشکیل شود.

رزم‌حسینی با بیان اینکه فعالیت‌های ورزش در استان نباید سینوسی باشد و با تغییر دولت متوقف شود تصریح کرد: به مسئولان کشوری نیز اعلام کرده‌ایم که در امر توسعه استان به ازای هر ریالی که حکومت مرکزی بگذارد ما دو برابر آن را در استان خواهیم گذاشت.

وی سیاسی‌کاری را آفت توسعه استان و کشور دانست و افزود: سیاسی‌کاری مسئولان را از کار اصلی باز می‌دارد و در هیئت‌های ورزشی نباید به سیاسیون رای بدهیم.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه جوانانی در کشور وجود دارند که قهرمانان اصلی ما هستند اظهار داشت: شهدای مدافع حرم مانند شهید حججی نمونه بارز جوان قهرمان کشور هستند که در راه اسلام سر دادند.

وی با بیان اینکه بدونه هیچگونه ملاحظه‌کاری به ورزش استان نگاه می کنیم گفت: مسئولان باید دردمند باشند و آدم بی‌درد و بی‌دغدغه نباید در سمت مسئولیت کشور و استان قرار بگیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار