پرونده ویژه تابناک رضوی(4)؛
در اردیبهشت سال جاری لیست امید به طور کامل صندلی های شورای شهر را از آن خود کرد و شهردار مشهد از میان این اعضا انتخاب شد. این روزها قطار انتصابات شهردار به سرعت در حال عبور است و تقی زاده خامسی معاونین خود را معرفی کرده است.
کد خبر: ۵۱۱۳۳۵
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۱ 21 October 2017
به گزارش تابناک رضوی؛ در اردیبهشت سال جاری لیست امید به طور کامل صندلی های شورای شهر را از آن خود کرد و شهردار مشهد از میان این اعضا انتخاب شد. این روزها قطار انتصابات شهردار به سرعت در حال عبور است و تقی زاده خامسی معاونین خود را معرفی کرده است. بر این اساس فعالین اصلاح طلب و اصولگرا در سطح استان نظرات جسته گریخته ای در این زمینه دارند.  امیر اقتناعی؛ دبیر اول حزب کارگزاران سازندگی ایران-خراسان رضوی در ارتباط با انتصابات اخیر شهردار مشهد گفت:  از نظر من انتصاباتی که در چندین هفته اخیر صورت گرفت و ما شاهد بودیم بیانگر این است که آقای شهردار با تامل و تدقیق این امر را انجام داده اند و از این انتصابات بر می آید که ایشان با انتخاب معاونین و مدیران جوان، کارآزموده و متخصص در حوزه های مربوطه رویکرد تغییر پارادایم مدیریت شهری و شهرداری مشهد را داشته باشند.

وی افزود: از نظر من انتصابات آقای تقی زاده خامسی رنگ و بوی سیاست زدگی ندارد و این انتصابات بیشتر راهبردی و مدیریتی بوده است.
این فعال اصلاح طلب با اشاره به اهمیت تخصص در سیستم مدیریت شهری حاضر، اظهار کرد: به نظر بنده آقای شهردار این تفکر را دارند هر کسی که در قالب برنامه های شخص شهردار توانمند است و می تواند به کمک ایشان بیاید به کار دعوت کنند.

اقتناعی در پایان تصریح کرد:  به نظر می رسد برای آقای شهردار محدودیتی وجود ندارد که هر فرد چه گرایشی دارد و در چه دوره ای تجربه کسب کرده اند، بلکه تخصص، تجربه و کارآمدی برای آقای خامسی اهمیت بیشتری دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار