مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: مصاف دو تیم صنعت نفت آبادان و سیاه جامگان مشهد؛ دیداری تاکتیکی و روی زمین خواهد شد.
کد خبر: ۵۱۱۳۲۴
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۲ 19 October 2017
به گزارش تابناک : علی نظرزاده در نشست خبری پیش از مسابقه دو تیم صنعت نفت آبادان و سیاه جامگان مشهد اظهار داشت: باعث افتخار است که به عنوان نخستین تیم مهمان در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد به میدان می‌رویم.

وی اضافه‌کرد: امیدوار هستیم که تماشاگران هر دوتیم شاهد یک بازی زیبا و تاکتیکی باشند و از تماشای این مسابقه لذت ببرند.

مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان ادامه داد: بازی‌های قبلی تیم سیاه جامگان را آنالیز کردیم و می‌دانیم که مرزبان علاقمند به بازی روی زمین است؛ همین موضوع نوید شکل گیری یک فوتبال زیبا را می‌دهد.

وی با اشاره به این موضوع که صنعت نفت آبادان با شکست دادن نفت تهران در شرایط روحی خوبی به سر می‌برد، بیان کرد: در طول هفته تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و کمالوند با برنامه ریزی به این بازی وارد می شود.

نظرزاده خاطرنشان کرد: حسین بغلانی و محسین حمیدی بازیکنان مصدوم ما برای این بازی به شمار می روند که تیم پزشکی صنعت نفت در حال کار کردن روی آسیب دیدگی آنها برای رویارویی با سیاه جامگان هستند.

لازم به ذکر است که دوتیم سیاه جامگان مشهد و صنعت نفت آبادان، امروز پنجشنبه 27 مهرماه از ساعت 16:15 دقیقه در ورزشگاه جدید امام رضا«ع» مشهد، به دیدار هم خواهند رفت.





منبع :ایلنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار