پرونده ویژه تابناک رضوی(1)؛
چندی است انتصابات زیادی در حوزه مدیریت شهری رخ می دهد و شهردار جدید اقدام به تغییر برخی مدیران و یا ابقا آنان در سطوح مختلف کرده است؛ از این سو این تغییرات ممکن است تائیدات و یا انتقاداتی همراه داشته باشد.
کد خبر: ۵۱۱۳۰۴
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۲ 19 October 2017

به گزارش تابناک رضوی؛ چندی است انتصابات زیادی در حوزه مدیریت شهری رخ می دهد و شهردار جدید اقدام به تغییر برخی مدیران و یا ابقا آنان در سطوح مختلف کرده است؛ از این سو این تغییرات ممکن است تائیدات و یا انتقاداتی همراه داشته باشد. بر این اساس خبرنگار تابناک رضوی به سراغ عضو اصولگرا شورای شهر چهارم رفت و نظر او را در این خصوص جویا شد.

غلامرضا بصیری پور در پاسخ به این سوال که چه نظری در خصوص انتصابات شهرداری مشهد دارد، گفت: معتقدم که شهردار مشهد تسلط کاری خوبی بر مسائل شهرداری دارند و از آنجایی که شهردار را نیروی با تجربه و با سوابق خوبی می دانم در نتیجه احتمالا ایشان بر انتصابات مسلط عمل می کنند.

وی ادامه داد: ممکن است بنده نیروها را نشناسم؛ گرچه برخی از مدیران همچنان هستند اما برخی نیز تغییر کرده اند. این شیوه مدیریت در همه جا معمول است و انتصابات جدید در دوره های مختلف رخ خواهد داد زیرا هر مدیری که می خواهد با فردی کار کند باید او را بشناسد و به فرد اعتماد داشته باشد. 

عضو سابق شورای شهر مشهد افزود: به نظر می آید مطلب خاصی راجع به انتصابات جدید در مشهد قابل طرح نباشد. 
این فعال اصولگرا تصریح کرد: بنده آقای تقی زاده خامسی را قوی ترین شهردار کشور می دانم و تا آن جا که ایشان را شناخته ام و اطلاع دارم سوابق خوبی در زمینه مدیریت شهری دارند و انشالله تصمیمات خوبی در این زمینه خواهند گرفت.

بصیری پور در پایان گفت: آقای خامسی معاون شهردار تهران و معاون فنی و عمران استانداری خراسان بوده اند؛ این در صورتی است که شهردارانی مانند شهرداری تهران سوابق علمی- پژوهشی داشته و در خصوص مدیریت شهری سوابق خاصی ندارند. از این سو احساس می کنم در انتصابات ایشان مطلب خاصی وجود ندارد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار