جوان ۳۶ساله که قراربود بسته ۱۵هزار دلاری را از مشهد به تربت حیدریه ببرد و تحویل یک صرافی بدهد اسیر شیطان شد و با وسوسه شوم برای خودش درد سر درست کرد.
کد خبر: ۵۱۱۲۸۸
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۷ 19 October 2017
به گزارش تابناک : این مرد جوان که راننده خودروی سمند مسافر بر خطی است از مالک یک صرافی بسته ۱۵هزار دلاری را به امانت گرفت تا آن را به مالک یک صرافی در تربت حیدریه تحویل بدهد.

سرشب بود که او به تربت حیدریه رسید. وسوسه شیطانی به جانش افتاده بود. به بسته دلارها خیره شده بود. با خودش کلنجار می رفت و می گفت:اگر این دلارها برای من بود همه بدهکاری هایم را صاف می کردم. هوا تاریک شده بود. مرد ۳۶ حماقت کرد و بسته دلارها را در خانه اش مخفی کرد. او سپس با فوریت های پلیسی ۱۱۰تماس گرفت وگفت ۲ مرد موتورسوار در خیابان ۴۵متری راهش را سد کرده تند و با ضرب و جرح و توسل به زور بسته دلارها را از روی داشبورد سمند به سرقت برده اند.
وی اظهار داشت:تحقیقات علمی کارآگاهان ادامه یافت و راننده سمند که با تناقض گویی دروغ پردازی خودش را در بن بست قرار داده بود نتوانست حقیقت را کتمان کند. او به ناچار اعتراف کرد که نقشه سرقت ساختگی را به خاطر بدهکاری هایش طراحی کرده است. درپی این اعترافات کارآگاهان پلیس آگاهی با هماهنگی مقام قضایی منزل متهم را مورد بازرسی قرار دادند و بسته ۱۵هزار دلت ی را کشف کردند. سردار کریمی گفت:تحقیقات از ا ین متهم که ۱۳فقره سابقه کیفری دارد آغاز شده است.





منبع : ركنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار