مدیر عامل ناوگان ریلی شمالغرب کشور از راه اندازی نخستین قطار ۵ ستاره کشور در مسیر زنجان به مشهد و بالعکس از دوم آبان ماه خبر داد.
کد خبر: ۵۱۱۲۴۶
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۳ 19 October 2017
به گزارش تابناک : علی خدایی از راه اندازی نخستین قطار ۵ ستاره کشور در مسیر زنجان به مشهد و بالعکس از دوم آبان ماه خبر داد و افزود: این قطار یک روز در میان به مسافران سرویس می دهد و ظرفیت این قطار ۵ ستاره با ۱۰ سالن و ظرفیت ۴۰۰ مسافر است.

وی بر کیفیت قطارها اشاره کرد و گفت: این شرکت بر کیفیت قطارها تاکید جدی دارد و تاکنون این امر مهم محقق شده است و ناوگان ریلی برارائه خدمات بهتر به مسافران تاکید جدی دارد و به ساماندهی فضای فیزیکی ترمینال توجه ویژه می کند.

مدیر عامل ناوگان ریلی شمالغرب کشور گفت: میزان افزایش تن کیلومتر بار خالص حمل شده راه آهن منطقه شمالغرب در شش ماهه سالجاری ۱۷ درصد و تن کیلومتر بار ناخالص حمل شده ۱۳ درصد بوده است.

خدایی ابراز کرد: خوشبختانه طی شش ماهه سالجاری بار جابجا شده از ناوگان ریلی شمالغرب کشور نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته و کالاهای جابجا شده مواد صنعتی، شوینده، مواد معدنی، خاک سنگ رویو و مواد اولیه واردات مواد صنعتی از ترکیه و بنادر است.

مدیر عامل ناوگان ریلی شمالغرب کشور تصریح کرد: قزوین، زنجان، آذربایجان شرقی و غربی استان‌هایی هستند که در حوزه استحفاظی راه‌آهن شمالغرب اقدام به جابه‌جایی مسافر می‌کنند.

خدایی حوزه استحفاظی راه‌آهن شمالغرب را ۱۲۴ کیلومتر مسیر آذربایجان و ۶۰۱ کیلومتر خروجی ایستگاه مراغه اعلام کرد و گفت: این مسیر ریلی ۳۵ ایستگاه دارد.

وی تاکید کرد: ایستگاه‌های قزوین، زنجان، میانه و مراغه چهار ایستگاه اصلی راه‌آهن شمال غرب کشور است و این ناوگان در محدوده ۶ استان حمل و نقل می کند.





منبع : مهر 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار