عضو فراکسیون امید مجلس در واکنش به پیام نتانیاهو برای خارج شدن محمد جواد ظریف وزیر خارجه کشورمان از توییتر گفت: ظریف با هوشمندی از موقعیت ها استفاده می کند و حرف ایران را به دنیا منتقل می کند و اقدام نتانیاهو نشان دهنده عصبانیت رژیم صهیونیستی از یکپارچگی و اتحاد ملت ایران است.
کد خبر: ۵۱۰۶۲۲
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۰ 18 October 2017
به گزارش تابناک : محمدرضا بادامچی با اشاره به توییت محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان درباره این که تمامی پسران،دختران و مردان و زنان ایران اعضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هستند و پیام نتانیاهو به وی مبنی بر خروج از توییتر افزود: اقدام دکتر ظریف استفاده از موقعیت هاست، وزیر خارجه با هوشمندی از موقعیت ها استفاده می کند و حرف ملت ایران را به دنیا منتقل می کند.
وی اضافه کرد: هنر سیاسی ما باید استفاده از موقعیت های خوب باشد که دکتر ظریف به زیبایی از این هنر استفاده کرد، ما از این اقدامات وزیر امور خارجه حمایت می کنیم.
نماینده مردم تهران در مجلس افزود: سخن ظریف یکپارچگی ملت ایران را در برابر هر گونه احتمالات ممکن به دنیا اعلام می کند، این هنر آقای ظریف است که توانسته از همه فرصت ها استفاده کند و نشان می دهد که ما باید از هر اقدامی بهره برداری کنیم.
بادامچی اظهار داشت: اقدامات امروز جمهوری اسلامی ایران ، یکپارچگی و اتحاد مردم ایران باعث عصبانیت و حسادت رژیم صهیونیستی شده است.
وی تاکید کرد: امروز رژیم صهیونیستی عصبانی است چون نتوانسته با سخنرانی ترامپ هم به جایی برسد، بسیاری از کشورهای دنیا علیه آنان و در حمایت از ایران در موضوع برجام سخن گفتند، از این رو به زمین و زمان می زنند که به هر طریقی دشمنی خود را به ایران نشان دهند.
وی افزود: سخنرانی و تفکرات ترامپ آمریکا را با چالش های زیادی رو به رو کرده است، این برای ما مطلوب است که ترامپ نتوانست حرف های خود را پیش ببرد.
به گزارش ایرنا، محمد جواد ظریف در توئیتی نوشت: پسران، دختران، مردان و زنان ایران اعضای سپاه پاسداران انقلاب هستند، این جمله ظریف، خشم نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی را برانگیخت تا جایی که در پیامی ویدیویی از ظریف خواست حساب کاربری خود در توییتر را حذف کند.





منبع : ایرنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار