رئیس پژوهشکده علوم و صنایع غذایی پارک علم و فناوری خراسان رضوی:
رئیس پژوهشکده علوم و صنایع غذایی پارک علم و فناوری خراسان رضوی گفت: در روز جهانی غذا سازمان های بین المللی با یکدیگر برنامه ریزی می کنند تا فقر و گرسنگی را ریشه کن کنند
کد خبر: ۵۱۰۳۵۱
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۹ 17 October 2017
به گزارش تابناک رضوی، قدیر رجب‌زاده ظهر امروز در نشست علمی تخصصی با موضوع فراورده‌های حلال که در پژوهشکده علوم و صنایع غذایی برگزار شد اظهار‌داشت:  در روز جهانی غذا سازمان های بین الملل با یکدیگر برنامه‌ریزی می‌کنند تا فقر و گرسنگی را ریشه‌کن کنند و از تخریب محیط زیست که ارتباط مستقیمی با فقر و گرسنگی دارد جلوگیری کنند.

وی‌افزود: شعار جهانی روز غذا در سال 2017 تغییر الگوی مهاجرت و سرمایه‌گذاری در امنیت غذا و توسعه روستایی است و همچنین شعار کشور ما در روز جهانی غذا اصلاح الگوی تغذیه درراستای حفظ و ارتقای سلامت است.

رئیس پژوهشکده علوم و صنایع غذایی پارک علم و فناوری خراسان رضوی بیان‌کرد: موضوع غذا بحث مهمی است و بهترین راه برای پیشگیری از بیماری‌های زیادی استفاده از غذای سالم است.

رجب‌زاده گفت: هریک از ما باید مسئولیت فردی خود را برای اینکه با گرسنگان همدردی کنیم  انجام دهیم و تلاش کنیم تا فقر و گرسنگی را کمتر کنیم زیرا این موضوع نه تنها برای فرد مشکل ایجاد می‌کند برای جامعه نیز هزینه‌های فراوانی دارد. 
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار