رییس‌کل دادگستری استان تهران در واکنش به اظهارات وزیر اطلاعات مبنی بر اینکه دری اصفهانی مرتکب خلافی نشده است، گفت: طبق بررسی‌ها این فرد اعمال مجرمانه انجام داده است.
کد خبر: ۵۰۷۸۹۲
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۲ 13 October 2017
به گزارش تابناک : غلامحسین اسماعیلی در پاسخ به این سؤال که وزیر اطلاعات اعلام کرده از نظر معاونت ضدجاسوسی وزارت اطلاعات، دری اصفهانی مرتکب عمل خلافی نشده است، گفت: قطعاً مرجع نهایی اظهارنظر در ارتباط با اعمال مجرمانه افراد، قوه قضاییه است.

رئیس‌کل دادگستری استان تهران گفت: طبق بررسی‌های انجام‌شده در پرونده دری اصفهانی، شعبه مربوطه به این نتیجه رسیده که ایشان (دری اصفهانی) مرتکب عمل مجرمانه شده است.

اسماعیلی افزود: بر همین اساس در این پرونده حکم به ۵ سال حبس صادر شده و حکم دادگاه بدوی در شعبه تجدیدنظر هم قطعی شده است.

رئیس‌کل دادگستری استان تهران در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر علنی یا غیرعلنی بودن دادگاه حمید بقایی که قرار است ۲۵ مهر در شعبه ۱۰۵۷ دادگاه کارکنان دولت برگزار شود، هم گفت: تصمیم در این ارتباط با رئیس دادگاه مربوطه است و منتظریم ابتدای هفته پیشِ‌رو، قاضی در این خصوص تصمیم بگیرد.

به‌گفته اسماعیلی تا الآن تصمیمی در خصوص علنی یا غیرعلنی بودن دادگاه آقای بقایی اتخاذ نشده و تصمیم‌گیرنده، شخص رئیس دادگاه است.





منبع : تسنیم 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار