معاون خدمات و محیط زیست شهری شهرداری مشهدگفت: نداشتن معاینه فنی در منطقه 2 مشهد با 83 مورد بیشترین تخلف و در منطقه 12 با 40 مورد کمترین میزان تخلف در شهرویور ماه جاری است.
کد خبر: ۵۰۷۶۷۰
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۴ 12 October 2017
به گزارش تابناک رضوی به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، خلیل‌الله کاظمی اظهار داشت: در این مدت همچنین با 2596 خودروی فاقد برچسب معاینه فنی برخورد شد و 798 مورد از این برخوردها به دلیل نداشتن معاینه فنی خودروها گزارش شده است.

وی تصریح کرد: بیشترین تخلفات در شهریورماه جاری مربوط به منطقه 2 بوده که تفاوت در آمار تخلفات با میزان تردد خودروها در منطقه و همچنین تعداد گشت‌زنی‌ها در مناطق آلوده رابطه مستقیمی دارد.

کاظمی افزود: نداشتن معاینه فنی در منطقه 2 مشهد با 83 مورد بیشترین تخلف و در منطقه 12 با 40 مورد کمترین میزان تخلف در شهرویور ماه جاری است.

معاون خدمات و محیط زیست شهری شهرداری مشهد تصریح کرد: از نظر دودزا بودن، منطقه2 مشهد با 69 مورد بیشترین و منطقه 12 مشهد با 31 مورد کم‌ترین بوده و از نظر نداشتن گواهی با برچسب معاینه، منطقه 2 مشهد با 258 مورد بیشترین و منطقه 12 مشهد با 141 مورد کمترین تخلف را شامل می‌شود.

به گفته وی، در این ماه بیشترین تخلفات مربوط به اتوبوس و مینی‌بوس بوده که بیشترین سهم از آلودگی هوا را براثر دودزایی دارا بوده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار