سخنگوی هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان از رسیدگی به شکایات از علی مطهری و سید جواد ابطحی در جلسه هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان خبر داد.
کد خبر: ۵۰۷۴۵۴
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۹ 12 October 2017
به گزارش تابناک : محمد جواد جمالی سخنگوی هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان با اشاره به جلسه اخیر هیئت متبوعش، اظهار داشت: در این جلسه شکایت معاون حقوقی ریاست جمهوری از سید جواد ابطحی نماینده مردم خمینی شهر بررسی شد.

وی با بیان اینکه نماینده مردم خمینی شهر مصاحبه هایی درباره واردات بی رویه و همچنین تعطیلی کارگاه های تولیدی داشتند، افزود: پس از بررسی، هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان این موضوع را بر خلاف وظایف نمایندگی تشخیص ندادند.

سخنگوی هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان با تاکید بر اینکه در این جلسه موضوع شکایت سپاه صاحب الزمان (عج) اصفهان و همچنین دادستانی اصفهان از آقای مطهری نماینده مردم تهران در مجلس نیز بررسی شد ادامه داد: دادستانی اعتقاد داشت که اظهارات وی در صحن علنی علیه قوه قضائیه بود که هیات نظارت بر رفتار نمایندگان این موضوع را خلاف وظایف نمایندگی تشخیص ندادند.

جمالی درباره رسیدگی به موضوع سخنرانی نایب رئیس دوم مجلس در اصفهان، تصریح کرد: مقرر شد آقای مطهری در جلسه آینده هیئت نظارت حاضر شده و توضیحات خود را در این مورد ارائه دهد.




منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار