این شرکت، فروش بلیت قطارهای مسافری همه محورها به صورت همزمان از تمامی کانال های فروش شرکت رجا از ساعت ۹ صبح روز ۲۳ مهرماه کلید می خورد و هموطنان می توانند برای تهیه این بلیت ها از روش اینترنتی، اپلیکیشنی، تلفنی از طریق سامانه ۱۵۳۹ و یا نمایندگی های مجاز سراسر کشور، اقدام کنند.
کد خبر: ۵۰۷۱۷۲
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۰ 11 October 2017

به گزارش تابناک رضوی؛ به گزارش راهنمای سفر من به نقل از روز چهارشنبه ایرنا از این شرکت، فروش بلیت قطارهای مسافری همه محورها به صورت همزمان از تمامی کانال های فروش شرکت رجا از ساعت ۹ صبح روز ۲۳ مهرماه کلید می خورد و هموطنان می توانند برای تهیه این بلیت ها از روش اینترنتی، اپلیکیشنی، تلفنی از طریق سامانه ۱۵۳۹ و یا نمایندگی های مجاز سراسر کشور، اقدام کنند.

شرکت رجا به منظور اطلاع رسانی تخفیفات دوره ای و لحظه ای بلیت قطارهای خود، کانال «سفر ارزان» را در شبکه اجتماعی تلگرام راه اندازی کرده است.

هموطنان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص سفر با قطارهای رجا اعم از نشانی دفاتر فروش، قیمت بلیت، موجودی بلیت و ... می‌توانند به صورت شبانه‌روزی از سراسر کشور با سامانه‌ ارتباط با مشتریان این شرکت از طریق شماره تلفن‌ ۱۵۳۹ تماس گرفته یا به تارنمای اینترنتی این شرکت به نشانی www.raja.ir مراجعه کنند.

شماره پیامک ۳۰۰۰۱۳۹ شرکت رجا نیز آماده دریافت نظرها، انتقادات و پیشنهادهای متقاضیان خرید بلیت و سفر با قطارهای این شرکت است.

روابط عمومی این شرکت همچنین در خبری اعلام کرد: برای ارتقای ایمنی حرکت قطارها در حاشیه شهرها، آموزش های نظم و دوستی برای دانش آموزان در این مناطق، در دستور کار قرار گرفته است. 

همچنین به مناسبت هفته نیروی انتظامی و با همکاری شرکت حمل و نقل ریلی رجا، راه آهن جمهوری اسلامی ایران و پلیس راه آهن کشور، قطار نظم و دوستی به راه افتاد. 
مسافران این قطار دانش آموزان ساکن در حاشیه خطوط راه آهن هستند که به همراه آموزش های مورد نیاز برای نخستین بار با قطارهای نظم و دوستی در اغلب نواحی راه آهن از جمله، ناحیه تهران (تهران - کرج)، خراسان (مشهد - فریمان)، شمالشرق (شاهرود - دامغان)، شمالغرب (زنجان - بناب) در این دوره ها شرکت می کنند. 

در این سفر یک روزه تلاش می شود ضمن اجرای برنامه های فرهنگی و آموزشی برای دانش آموزان در داخل قطارهای رجا، مسائل ایمنی مربوط به راه آهن برای جلوگیری از حوادث ریلی برای مسافران قطار نظم و دوستی آموزش داده شود. 
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار