شبکه خبری سی ان ان با انتشار خبری درباره پاسخ 'ملانیا ترامپ' همسر سوم و کنونی دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا به اظهارات 'ایوانا ترامپ' همسر نخست ترامپ از وقوع دعوای جدید برسر عنوان 'بانوی اول' آمریکا در کاخ سفید خبر داد.
کد خبر: ۵۰۶۵۹۶
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۱ 10 October 2017
به گزارش تابناک : ایوانا ترامپ همسر نخست دونالد ترامپ در مصاحبه ای خود را 'بانوی اول' آمریکا خواند و باعث شد تا ملانیا ترامپ همسر کنونی ترامپ با عنوان کردن این مطلب که همسر نخست ترامپ به دنبال جلب توجه و 'هوچی گری' است، به شدت به وی پاسخ داد.

سی ان ان در ادامه گزارش داد: ایوانا ترامپ در مصاحبه روز دوشنبه (روز گذشته) خود با شبکه خبری ای بی سی نیوز گفت یک 'شماره مستقیم' با همسر سابق خود (رئیس جمهوری آمریکا) در کاخ سفید دارد و هر دوهفته یک بار با وی تماس می گیرد. بنا بر این گزارش، ایوانا ترامپ به این شبکه خبری آمریکایی گفت: من یک خط تماس مستقیم با کاخ سفید دارم اما واقعا نمی خواهم با او (دونالد ترامپ) در آنجا (کاخ سفید) تماس بگیرم چون که ملانیا آنجاست و حقیقتا نمی خواهم باعث نوعی حسادت وی شوم چون که در واقع من همسر اول ترامپ هستم، من بانوی اول (آمریکا) هستم.
سی ان ان گزارش داد: همسر نخست و کنونی دونالد ترامپ و تنها بانوی اول آمریکا اظهارات تندی را به این شبکه و از طریق 'استفان گریشمن' مدیر ارتباطات ملانیا ترامپ با یکدیگر رد و بدل کردند.

مدیر ارتباطات ملانیا ترامپ در بیانیه ای در این خصوص نوشت: خانم ترامپ، کاخ سفید را منزلی برای 'بارون' (پسر همسر کنونی ترامپ) و شخص رئیس جمهوری ساخته است، وی زندگی در واشنگتن دی.سی را دوست دارد و به نقش خود بعنوان بانوی اول آمریکا افتخار می کند، وی قصد دارد تا از عنوان و نقش خود برای کمک برای کودکان و نه فروش کتاب ها استفاده کند، متاسفانه اظهارات همسر سابق (ترامپ) به دنبال جلب توجه و هوچی گری است. سی ان ان گزارش داد: ایوانا ترامپ که 25 سال پیش از دونالد ترامپ جدا شد، به تازگی کتابی درباره بزرگ کردن سه فرزندی که حاصل این ازدواج بود، به چاپ رسانده و برای فروش آن در حال تبلیغ است.

به گزارش رسانه های خارجی، دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا تاکنون سه بار ازدواج کرده که حاصل آن پنج فرزند است. ترامپ با همسر نخست خود اهل 'جمهوری چک ' در مارس 1977 ازدواج کرد، این دو در سال 1992 ازیکدیگر جدا شدند. دونالد ترامپ در اکتبر 1993 با ' مارلا میپلز' (Marla Maples) بازیگر آمریکایی ازدواج و در سال 1999 از وی جدا شد، حاصل این ازدواج یک فرزند دختر به نام 'تیفانی ترامپ' بود.

دونالد ترامپ برای بار سوم و در ژانویه 2005 با 'ملانیا ناوس'Melania Knauss اهل اسلوونی ازدواج کرد.






منبع : سی ان ان 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار