از هفته دوم لیگ برتر فوتبال جوانان کشور دوشنبه شب تیم شاهین بوشهر برابر پدیده مشهد به پیروزی رسید.
کد خبر: ۵۰۶۴۵۹
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۹ 10 October 2017
به گزارش تابناک : در این دیدار که در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر برگزار شد، شاهین با گل دقیقه 84 علیرضا ابراهیمی با نتیجه یک بر صفر حریف مشهدی خود را پشت سرگذاشت.
شاهین بوشهر با این برد چهار امتیازی شد و به رده چهارم جدول صعود کرد و پدیده مشهد نیز بدون امتیاز دررده یازدهم جدول قرار گرفت.
شاهین بوشهر در هفته نخست بازی ها در سیرجان برابر گل گهر این شهر به تساوی یک بر یک دست یافت و پدیده نیز در خانه مغلوب تیم فولاد خوزستان شده بود.
شاهین در هفته سوم بازی ها به مصاف ستارگان گرگان می رود و تیم پدیده نیز در خانه با ذوب آهن اصفهان دیدار می کند.
سرمربی تیم فوتبال شاهین بوشهر در ارتباط با این بازی خانگی در جمع خبرنگاران گفت: از کسب پیروزی در نخستین بازی خانگی خوشحال هستیم ولی بازیکنان می توانستند نمایش مناسب تری در این بازی داشته باشند.
محسن بازدار افزود: در طول فصل تیم از روند کنونی بهتر می شود و به لحاظ اینکه نخستین بازی خانگی تیم بود بازیکنان شاهین اندکی استرس داشتند.
وی در ارتباط با تیم پدیده گفت: این تیم با وجود پذیرش شکست در 2 بازی خود تیم خوبی نشان داد و می تواند در هفته آینده حرف های بیشتری برای گفتن داشته باشند.
بازدار در ارتباط با داوری این دیدار گفت: اعتراض به داوری در فوتبال همیشه وجود دارد ولی در یک صحنه معترض جدی داور بودیم که قصد دادن کارت داشت ولی در ادامه از این تصمیم منصرف شد.





منبع : ایرنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار