آلوئه ورا را روی پوست خود بمالید، بعد از 15 دقیقه شگفت زده خواهید شد!
کد خبر: ۵۰۶۳۵۰
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۶ 10 October 2017

به گزارش تابناک : ترفندی ساده برای شادابی پوست

آلوئه ورا برای ما شناخته شده نبود تا اینکه خواص درمانی متعدد آن کشف شد. برای شادابی پوست و داشتن پوست زیبا نیازی نیست هزینه‌های زیادی صرف کنید. تنها چیزی که نیاز دارید ترفند ساده و راحتی است که در این مطلب در اختیار شما قرار خواهیم داد و در نهایت پوست شما زیبا و دوست داشتنی خواهد شد.

این روش بسیار ساده و آسان است. تنها نیاز به ساقه‌ی آلوئه ورا دارید. همین!

دستورالعمل

  1. لبه‌ها را ببرید

قبل از اینکه پوست آلوئه ورا را بکنید ابتدا کناره‌های آن را با چاقو ببرید. مطمئن شوید کناره‌ها را از دو طرف کنده‌اید. این کار کمک می‌کند برگ باز شده و به راحتی بتوانید پوست آن را بکنید.

  1. آن را به دو قسمت تقسیم کنید

بعد از بریدن کناره‌ها با دست‌های خود برگ را باز کنید. اگر به راحتی باز نمی‌شوند با استفاده از یک چاقو آن را به از وسط ببرید.

  1. شیره‌ی آن را بتراشید

یک قاشق برداشته و شیره‌ی آن را بتراشید. مطمئن شوید هر جه شیره داخل برگ است بیرون کشیده‌اید. سپس شیره‌ها را داخل یک کاسه بریزید.

  1. از شیره روی کل صورت بمالید

با انگشتان خود شیره‌ی آلوئه ورا را روی کل صورت بمالید. همچنین می‌توانید کل صورت را با آن ماساژ دهید. سپس اجازه دهید خشک شود. 20-15 دقیقه صبر کنید.

  1. صورت خود را بشویید

در نهایت ماسک را از روی صورت پاک کنید. صورت خود را با آب تمیز بشویید. در شستن صورت از صابون یا هر ماده‌ی شیمیایی دیگری استفاده نکنید. چرا که تأثیر ماسک را از بین می‌برد.

  1. پوستی شاداب و درخشان

پوست خود را با حوله‌ای تمیز خشک کنید و برای نتایج خیره کننده آماده شوید! پوستتان نرم و لطیف شده و به زیبایی می‌درخشد.







منبع : اینفو سلامت 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار