وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سبزوار:
علی ربیعی گفت: سالانه 20 میلیون زائر از شهرستان سبزوار عبور می‌کنند که اگر بتوان به 10 درصد از این جمعیت خدمات ارائه کرد اشتغال خوبی در شهرستان ایجاد می‌شود. بخش خدمات، حمل و نقل و صنایع بسته بندی مهمترین بخش اشتغال سبزوار هستند که باید به بخش‌های دیگر هم توجه شود.
کد خبر: ۵۰۴۳۷۹
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۹ 07 October 2017
به گزارش تابناک رضوی؛ علی ربیعی در نشست شورای اداری شهرستان سبزوار اظهار داشت: در حال حاضر 20 هزار میلیارد تومان در اختیار کارگروه اشتغال استان‌ها قرار گرفته که براساس اولویت در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد. 

وی با بیان اینکه سیاست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی توسعه مشارکت‌ها و جمع‌آوری سرمایه‌های مردمی است، تصریح کرد: برنامه این وزارت خانه خروج از بنگاه‌داری توسط شرکت‌های تابعه این وزارت خانه است. شهرستان سبزوار از ظرفیت مناسب درحوزه کشاورزی، گردشگری، صنعت، معدن، تجارت و صنایع بسته بندی برخوردار است که باید با توسعه شرکت‌های تعاونی ظرفیت اشتغال برای شهرستان ایجاد کرد.

ربیعی گفت: بایستی سهم جی.‌دی.‌پی ‌سبزوار نسبت به سهم استانی و ملی افزایش یابد. حجم مشارکت خیران در سبزوار بسیار خوب است که در این زمینه از  مراکز خیریه حمایت می‌شود و امید است بتوان با برنامه‌ریزی صورت گرفته یک درصد سهم اشتغال شهرستان افزایش یابد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطرنشان کرد: سالانه 20 میلیون زائر از شهرستان سبزوار عبور می‌کنند که اگر بتوان به  10 درصد از این جمعیت  خدمات ارائه کرد اشتغال خوبی در شهرستان ایجاد می‌شود. بخش خدمات، حمل و نقل و صنایع بسته بندی مهمترین بخش اشتغال سبزوار هستند که باید به بخش‌های دیگر هم توجه شود.

وی عنوان کرد: سیاست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اجرای طرح "هزار روستا هزار تعاونی" است که سهم اشتغال کشور را افزایش می‌دهد. بخش خصوصی نقش مهمی در توسعه زنجیره تعاون کشور دارد که این بخش باید مورد توجه قرار گرفته است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار