رئیس اتحادیه رستوران‌داران مشهد مقدس گفت: رستوران‌های متخلف مشهد در ایام ماه رمضان پلمب می‌شوند.
کد خبر: ۵۰۳۷۱
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۶ 20 June 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی حسین امیریان در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: هر واحد صنفی اعم از بستنی و آبمیوه، رستوران و کبابی، پیتزا و ساندویچی و سفره خانه سنتی که در ماه مبارک رمضان اقدام به توزیع غذای پیش از افطار کند پلمب می‌شود.

امیریان بیان کرد: واحدهای رستورانی 2 ساعت قبل از افطار می‌توانند اقدام به توزیع غذای به صورت بیرون بر کرده و از افطار تا سحر نیز به سرویس‌دهی در داخل رستوران بپردازند.

وی با اشاره به تصمیماتی که برای رفاه حال زائران برای تیه غذا بریشان انجام شده است تصریح کرد: در تمام هتل‌ها غذا به صورت عادی سرو می‌شود همچنین هتل آپارتمان‌ها و مهمانپذیران نیز قراردادهایی با برخی از آشپزخانه‌ها منعقد کرده‌اند که برایشان غذا را تهیه کرده و در محل مهمانپذیر در اختیار مسافران قرار داده می‌شود.

رئیس اتحادیه رستوران‌داران مشهد مقدس در توضیح اقدامات نظارتی که در ماه مبارک رمضان برای صنوف انجام می‌پذیرد خاطرنشان کرد: بازرس‌های رسمی و افتخاری اتحادیه بر عملکرد تمام واحدهای صنفی در اقصی نقاط مشهد به ویژه محدوده حرم مطهر بازرسی به عمل آورده و در صورت مشاهده موارد خلاف قانون اقدامات لازم را انجام می‌دهند.

امیریان افزود: این نظارت‌ها تمام موارد از از جمله تخلفات بهداشتی، صنفی و تعزیراتی را شامل می‌شود.

وی در ارتباط با برنامه‌هایی که اتحادیه رستوران‌داران برای پذیرایی از مهمانی‌های افطاری در نظر گرفته است تاکید کرد: با اینکه قیمت تمام اولیه افزایش پیدا کرده ولی خدمات رسانی به مردم برای برگزاری ضیافت‌های افطاری بدون هیچ گونه افزایش قیمتی در ماه مبارک رمضان ادامه پیدا می‌کند.

رئیس اتحادیه رستوران‌داران مشهد مقدس افزود: همچنین برای مراسماتی که با تعداد بالای مهمان انجام می‌پذیرد نیز تخفیفاتی برای خدمات رسانی بهتر در نظر گرفته می‌شود.

امیریان افزود: این خدمات رسانی از افطار تا سحر در تمام ساعات توسط واحدهای صنفی موجود انجام می‌پذیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار