بازیگر سینما و تلویزیون با بیان اینکه آرزوی زندگی در شهر مشهد را دارد، گفت: من به مشهد‌ی‌ها به دلیل همجواری با بارگاه امام رضا(ع) حسادت می‌ورزم.
کد خبر: ۵۰۳۶۴
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۳ 20 June 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از ستاد خبری سفره‌های همدلی، عباس غزالی در ارتباط با ویژه برنامه سفره‌های همدلی در ماه مبارک رمضان اظهار کرد: برنامه سفره‌های همدلی برای سومین سال پیاپی در ماه مبارک رمضان از شبکه خراسان رضوی روی آنتن می‌رود و من این توفیق را داشته‌ام که در سال اول و امسال در این برنامه حضور پیدا کنم.

وی افزود: وقتی برنامه‌ای در ماه مبارک رمضان با نام سفره‌های همدلی ساخته می‌شود اهدافی مشخص دارد و به دنبال آن است که با پهن کردن سفره‌ها سبب همدلی در ماه مبارک رمضان شود و نتیجه آن بسیار پرنور مثمر ثمر بوده و خواهد بود.

غزالی با اشاره به زیارت امام رضا(ع) بیان کرد: آرزو دارم بتوانم در خارج از کار و دنیای سینما و تلویزیون در شهر مشهد و در جوار حرم رضوی زندگی کنم و اگر سعادت حضور چندین باره را در طی سال در شهر مشهد برای زیارت نداشته باشم با توجه به نذری که دارم در لحظه سال تحویل در حرم امام رضا(ع) حضور می‌یابم.

بازیگر سینما و تلویزیون با بیان اینکه من همیشه به حال مشهدی‌ها غبطه می‌خورم، تصریح کرد: من واقعا به مشهدی‌ها به دلیل همجواری با حرم امام هشتم(ع) حسادت می‌ورزم به نظر من تمام کسانی که در مشهد زندگی می‌کنند از سوی خداوند برای همجواری با امام رضا(ع) گزینش شد‌ه‌اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار