/انتصابات/
چندی است اخبار جسته گریخته از تغییر استانداری خراسان رضوی به گوش می رسد؛ در این خصوص افراد زیادی نام برده شده اند اما تا کنون هیئت دولت در این مورد به جمع بندی نرسیده است و اخبار تغییر استاندار خراسان رضوی و یا ابقای استاندار همچنان بازار گرمی در استان دارد.
کد خبر: ۵۰۲۲۴۶
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۴ 02 October 2017
آخرین اخبار از گزینه های جدید تصدی استانداری خراسان رضوی

به گزارش تابناک رضوی؛ چندی است اخبار جسته گریخته از تغییر استانداری خراسان رضوی به گوش می رسد؛ در این خصوص افراد زیادی نام برده شده اند اما تا کنون هیئت دولت در این مورد به جمع بندی نرسیده است و اخبار تغییر استاندار خراسان رضوی و یا ابقای استاندار همچنان بازار گرمی در استان دارد. از این رو طبق اخبار رسیده محسن مهر علیزاده، محمد پژمان، علیرضا رزم حسینی و علیرضا رشیدیان گزینه های اصلی برای رسیدن به استانداری خراسان رضوی هستند.

گفتنی است محسن مهر علیزاده استاندار اسبق خراسان رضوی، محمد پژمان شهردار اسبق مشهد، علیرضا رشیدیان استاندار کنونی خراسان رضوی و علیرضا رزم حسینی استاندار کرمان بوده اند و از گزینه های اصلی برای رسیدن به سکانداری خراسان رضوی هستند؛ از این رو گفته می شود جلسه چهارشنبه هبیئت دولت به تعیین تکلیف استانداری خراسان رضوی اختصاص خواهد داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار