کمال تبریزی گفت: هومن سیدی در سریال " سرزمین مادری " حضور ندارد و در آن به ایفای نقش نپرداخته است.
کد خبر: ۵۰۱۳۳۲
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۰ 29 September 2017
به گزارش تابناک : هم‌زمان با آماده شدن سریال "سرزمین مادری " به کارگردانی کمال تبریزی، بانام بردن از هومن سیدی این شائبه پیش آمد که او در این سریال حضور دارد.

این در حالی است که کمال تبریزی کارگردان این سریال عنوان کرد، هومن سیدی در این سریال ایفای نقش نکرده و نمی‌داند که چرا و از کجا نام او در لیست بازیگران گنجانده‌شده است.

سریال "سرزمین مادری " عنوان جدید سریال "سرزمین کهن " است که پیش‌ از این در سال 92 به روی آنتن رفت اما پس از پخش چهار قسمت از این سریال به دلیل اعتراض اقوام بختیاری نشین، در استان‌های خوزستان، چهارمحال و بختیاری، اصفهان و لرستان و همچنین شخصیت‌های تأثیرگذار این قوم مواجه شد و پخش این سریال به دلیل سو تفاهم‌هایی که پیش آمد متوقف شد تا اصلاحات لازم صورت گیرد و حالا پس از گذشت چهار سال قرار است این سریال از 14 مهرماه به روی آنتن شبکه سه سیما برود.

"سرزمین مادری " به بررسی تاریخ سیاسی- اجتماعی ایران از سال ۱۳۲۰ تا پیروزی انقلاب ۱۳۵۷ ایران در بستر زندگی یک پسربچه می‌پردازد که در قالب سه فصل برای پخش آماده‌شده است. در فصل اول سریال، کودکی رهی که شخصیت اصلی سرزمین کهن است به تصویر کشیده می‌شود که نقش او را علی شادمان بازی می‌کند. رهی بعد از بمباران دهکده محل سکونتشان توسط نیروهای متفقین، از زیر آوار بیرون کشیده می‌شود و پس از چند روز مراقبت توسط مادرش راهی تهران می‌شود. سال‌ها بعد او در یک خانواده توده‌ای بزرگ می‌شود، اما براثر به وقوع پیوستن ماجراهایی او به یک خانواده درباری سپرده می‌شود. در این خانواده است که او رفته‌رفته به هویت خود پی می‌برد. همین امر نیز باعث می‌شود به یک خانواده دیگر که مذهبی هستند، سپرده شود، اما این پایان ماجراهای او و اطرافیانش نیست.

نویسندگی این مجموعه را علیرضا طالب‌زاده بر عهده دارد و ازجمله بازیگران این مجموعه پر شخصیت می‌توان به شهاب حسینی، نیکی کریمی، محمدرضا فروتن، حسن پورشیرازی، فرشته صدر عرفایی، جعفر دهقان، امیر آقایی، شبنم قلی خانی، الهام حمیدی، ثریا قاسمی، علی شادمان، پژمان بازغی، هنگامه قاضیانی، میترا حجار، پرویز پورحسینی، حسین محجوب، بیتا فرهی، مهرداد ضیایی، لیلا زارع، آشا محرابی، محسن تنابنده، جواد عزتی، رسول نقوی، شیوا بلوچی، متین حیدرنیا، آرش مجیدی، پریوش نظریه، سعید راد، امین رحیمی، درشن سینک، بهرام کمیجانی، فریبرز گرم رودی و... اشاره کرد.

 



منبع : هنرآنلاین 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار