کد خبر: ۵۰۰۳۷۳
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۸ 27 September 2017
تابناک گیلان / مرحله سوم از تغییر استانداران امروز چهارشنبه 5 مهر ماه در جلسه هیات دولت برگزار خواهد شد و استاندارانی از سوی وزارت کشور معرفی می شوند که باید از خود در هیات دولت دفاع کنند.

طی جلسات هیات دولت در روزهای چهارشنبه 22 شهریور ماه و یکشنبه 2 مهر ماه 12 استاندار در دولت دوازدهم منصوب شدند که در جدول زیر به آن اشاره شده است:

استاندار

وضعیت استاندار در دولت یازدهم

وضعیت استاندار در دولت دوازدهم

فریدون همتی

قزوین

هرمزگان

عبدالمحمد زاهدی

کردستان

قزوین

موسی خادمی

کهگیلویه و بویراحمد

لرستان

محمدمهدی مروج الشریعه

معاون اقتصادی استانداری خراسان رضوی

خراسان جنوبی

اسماعیل تبادار

استاندار بوشهر

فارس

علی محمد احمدی

مشاور عالی وزیر نفت

کهگیلویه و بویراحمد

محمدعلی نجفی

گیلان

البرز

محمدحسین مقیمی

قائم مقام وزیر کشور

تهران

هوشنگ بازوند

لرستان

کرمانشاه

قاسم سلیمانی

چهارمحال و بختیاری

ایلام

مصطفی سالاری

بوشهر

گیلان

مجید خدابخش

اردبیل

آذربایجان شرقی

در حالی تغییر استاندار ادامه دارد که یک منبع آگاه در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز از تغییر استاندار اصفهان خبر داد و گفت: مجمع نمایندگان اصفهان اکثر به اتفاق به این نتیجه رسیده اند استاندار باید تغییر کند و همچنین تا به حال افراد مورد نظر خود به وزارت کشور معرفی کرده اند.

همچنین طبق اخبار منبع موثق دیگری ابقای محمد ناصر نیکبخت استاندار همدان و ۵ استاندار دیگر ( ۶ استان ) در دولت دوازدهم قطعی شده است که نیکبخت استاندار همدان و رزم حسینی استاندار کرمان از این دست خواهند بود.

براساس آخرین شنیده ها و گمانه زنی ها استانداران بوشهر، مرکزی، سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی و همچنین چهار محال و بختیاری در جلسه فردا معرفی خواهند شد.

غلامرضا انصاری در رابطه با خبری مبنی بر این که قرار است به عنوان استاندار سیستان و بلوچستان معرفی شود در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز کاملا این خبر را رد کرد و گفت هیچ قصدی ندارد تا به عنوان استاندار فعالیت کند.

همچنین وی از خبر دیگری مبنی بر آن که با وی در رابطه با استانداری صحبتی شده است اظهار بی اطلاعی کرد.

گمانه زنی ها بر آن است که محمدرضا مروارید استاندار سابق ایلام به عنوان استاندار مرکزی، محمود زمانی قمی به عنوان استاندار سیستان و بلوچستان، سید علی آقازاده‌ افساری به عنوان استاندار خراسان رضوی و پیرموذن یا چاوشی به عنوان استاندارزنجان و جادری به عنوان استاندار چهارمحال و بختیاری منصوب می شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار