عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: وظیفه حکومت دینی صاف کردن جاده بهشت است و نمی شود حکومت دینی، سکولار و بیگانه از دین باشد.
کد خبر: ۵۰۰۰۲۰
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۶ 26 September 2017
به گزارش تابناک : آیت الله سیداحمد خاتمی روز سه شنبه در همایش یاران خراسانی ولایت در مشهد افزود: امام راحل (ره) معتقد بودند بیشترین ضربه به اسلام را کسانی زدند که این دین را یک جانبه نگاه کردند.
وی ادامه داد: در اسلام هر 2 جنبه مهر، محبت و قول نرم در کنار اجرای حدود و تازیانه وجود دارد.
عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه هفته دفاع مقدس، یادآور گفتمان مقاومت سیدالشهدا، اصحاب او و آزادگان کربلاست، افزود: گفتمان عاشورا گفتمان امروز ما است و تسلیم شدن نیز نقطه مقابل مقاومت است. حوادث منطقه می گوید باید آماده بود و فرهنگ دین باید زنده بماند. فرهنگ مقاومت است که شهید حججی ها را به صحنه می آورد.
آیت الله خاتمی اظهار کرد: منطقه آبستن حوادث است اما یقین داریم دشمنان در ایران که پایتخت اهل بیت(ع) و کشور سیدالشهدا(ع) است راه به جایی نمی برند. 
وی با اشاره به همه پرسی در اقلیم کردستان عراق گفت: هدف دشمنان ایجاد اسرائیل جدید در منطقه است و در مخالفت با این موضوع همگرایی خوبی بین ایران، ترکیه، عراق و سوریه ایجاد شده است.
وی با بیان اینکه تکفیری‌ها نفس های آخر خود را می کشند و هنوز این مسأله تمام نشده موضوع اقلیم کردستان مطرح شده، افزود: استقلال کردستان ناامنی بسیاری به دنبال دارد که کل منطقه را تهدید می کند.
آیت الله خاتمی ادامه داد: چیزی که ما را در برابر بیگانگان بیمه می کند دین و ارزش‌های دینی است و بسیج ادارات باید هر چه هنر، قدرت و تدبیر دارد برای نشر فرهنگ دینی در مراکز کار و فعالیت خود به کار گیرد.
وی اظهار کرد: اگر مردم را داشته باشیم نظام را داریم و اگر مردم نباشند نظام را نداریم و حتی اگر بهترین حاکم بر سر کار باشد اما مردم را نداشته باشد کاری از پیش نمی برد.
همایش یک روزه یاران خراسانی ولایت با حضور 300 نفر از بسیجیان ادارات مشهد در مجتمع فرهنگی آفتاب ولایت برگزار شد.
 
 
 
 
 
 
منبع : ایرنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار