شهردار منطقه 1 سمنان:
شهردار منطقه 1 سمنان گفت: با آغاز ایام ماه محرم، مسیر دسته‌‌های عزاداری در این شهر مناسب‌سازی شد.
کد خبر: ۴۹۹۴۰۷
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۹ 25 September 2017

به گزارش تابناك سمنان، حمید قاسمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: در آستانه فرا رسیدن ماه محرم و ایام سوگواری امام حسین (ع)، شهرداری منطقه 1 سمنان، تدابیر لازم برای هرچه باشکوه‌تر شدن مراسم‌ عزاداری سالار شهیدان را برنامه‌ریزی کرد.

وی گفت: با آغاز ایام ماه محرم به‌منظور تسهیل در تردد دسته‌‌های عزاداری و هیأت‌های مذهبی و رفاه حال عزاداران حسینی، مسیرهای حرکت دسته‌‌ها در سمنان بهسازی شد.

شهردار منطقه 1 سمنان بیان کرد: خدمتگزاری به عزاداران حسینی افتخار بزرگی است که امسال نیز با آمادگی بیشتر همانند سال‌های گذشته به‌عنوان خادمان اباعبدالله الحسین (ع) این اقدامات را انجام خواهیم داد.

قاسمیافزود: ضمن بازدید و کنترل محل‌های تعیین‌شده برای عبور دسته‌‌ها، شست‌وشوی معابر، جمع‌آوری خاک و نخاله، آسفالت و لکه‌گیری مسیر عبور هیأت‌های عزاداران حسینی در تکیه کوش‌مغان، ملحی، عمران کوی، حافظ و ... به‌منظور تسهیل در عبور و مرور عزاداران و ایمن‌سازی معابر صورت گرفت.

وی از سیاه‌پوش کردن معابر اصلی شهر سمنان خبر داد و گفت: اهتزاز پرچم‌های مشکی در میادین منطقه، طراحی و نصب بنرهایی با مضمون عاشورا و نصب ریسه‌های مشکی از اموری است که توسط خدمات شهری منطقه صورت گرفت.

شهردار منطقه 1 سمنان بیان کرد: مردم سمنان امسال نیز همچون سال‌های گذشته در دهه نخست محرم، عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله (ع) را باشکوه و حضور گسترده خود برگزار می‌کنند که لازم است امسال نیز شرایط مناسبی برای رفاه حال مردم عزادار فراهم شود.

قاسمی خاطرنشان کرد: امیدواریم شهروندان سمنان ضمن پاکیزه نگه‌داشتن شهر خود، در برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) بکوشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار