راه آورد ورزشکاران بابلسری در سال 96
از ابتدای سال ۱۳۹۶ ورزشکاران بابلسری در قالب تیم ملی ۱۸مدال کسب کردند. رییس اداره ورزش و جوانان بابلسر در این باره گفت: مدال های کسب شده شامل ۲مدال جهانی، ۱۰مدال آسیایی و ۶مدال بین المللی می باشد.
کد خبر: ۴۹۹۰۵۱
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۳ 25 September 2017

به گزارش تابناک مازندران،به گفته اسماعیل پهلوان این مدال ها در ۹ رشته وزنه برداری،کشتی،قایقرانی،کونگ فو،پاورلیفتینگ،فوتبال،رزمی و اسکی روی آب و دراگون بت به دست آمد.

کسب ۱۸مدال بین المللی در سال 96

 تیم دراگون بوت مازندران که شامل تیم یکدست بابلسری بود درخشش خوبی در چهارمین دوره مسابقات بین المللی قایقرانی سکان
در رشته دراگون بوت داشت و توانست عنوان نائب قهرمانی ایندوره از مسابقات را بدست آورد.

 ایندوره از مسابقات با حضور تیم هایی از ايران، عراق، ارمنستان، افغانستان، تیم سکان تهران و مازندران در روز جمعه 31 شهریور در دریاچه آزادی تهران برگزار شد.
گفتنی است این مسابقات در رشته های دراگون بوت، کانو، کایاک و تورینگ در رده های سنی آزاد، بالای 40 سال و بالای 50 سال در بخش های حرفه ای و شرکت ها برگزار شد.
شایان ذکر است تیم دراگون بوت مازندران با سرمربی گری مجتبی غلام نیا و سرپرستی محسن نصرپور در ایندوره از مسابقات حضور پیدا کرد.
اسامی تیم دراگون بوت مازندران :
میعاد صادقی و فرشاد خسروی(پاروزنها) صابر اکبری، محسن صالحیان ، محمد ساداتي، عباس دکلان، علیرضا رفیعی، مصطفی توکلی، شهرام گرجی، امیر نصرالهی، داوود ملا آقايي، غلام فتحي ، اسماعیل رستم نژاد، محمد شيرافکن، حنظله نصیری، محسن نصرپور
سکان دار : سعید صمدنژاد، مجتبی غلام نيا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار