مديرعامل ايران خودرو خراسان آغاز پيش فروش خودرو هايما اس٥ از ساعت ١١ امروز یکشنبه را خبر داد.
کد خبر: ۴۹۸۹۰۰
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۷ 24 September 2017
به گزارش تابناک : بيژن زاهدی فرد اظهار کرد: ايران خودرو خراسان با هدف مسوليت اجتماعی خود و استغالزايی در خراسان ایجاد شد و تقريبا ٥ هزار نفر بطور مستقيم و غير مستقيم فعاليت می كنند.

بر اساس این خبر، مدیرعامل ایران خودرو خراسان گفت: توليد ٤٠٥ و suv های ايران خودرو در اين سايت توليد می شود و با افزايش ظرفيت در حال حاضر روزانه ٦٠٠دستگاه ٤٠٥ توليد می شود و  با توجه به اينكه خودروهای suv ايران خودرو در سايت خراسان توليد می شود هر ساله دو suv جديد در اين سايت توليد می کنیم.

زاهدي تاکید كرد: ٢٠ تا ٢٥ درصد كل شاسی های بازار خودرو ايران در خراسان توليد می گردد.  در سال ٩٣و ٩٤ هايما در سايت خراسان توليد و معرفی شد و قرار بود در سال آينده مدل اتومات و توربو آن معرفی گردد كه با توجه به جای خالی خودرو در اين رنج قيمت امروز اين خودرو را معرفی كرديم.

این مقام مسئول گفت: قطعه سازی خراسان سهم ٢٥درصدی در تامين قطعات خودرو را دارند و با افزايش تيراژ سعی كرديم ميزان همكاری با قطعه سازان را بالا ببریم.  وی همچنين يكی از خواست های خود را خودروساز شدن ايران خواند و گفت اميدوارم روزی بجای مونتاژ كار بودن خودروی طراحی شده خودمان را معرفی كنيم.






منبع : ایران خودرو 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار