یکشنبه گذشته دو تیم چلسی و آرسنال به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت بازی با نتیجه ۰-۰ به پایان رسید. اواخر بازیلوئیز با خطایی خشن، کولاسیناچ را متوقف کرد
کد خبر: ۴۹۷۰۵۸
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۲ 20 September 2017
به گزارش تابناک : تیم چلسی در رقابت های لیگ کاپ انگلستان باید با تیم ناتینگهام فارست روبرو شود و آنتونیو کونته نیز در کنفرانس خبری پیش از بازی حاضر شد و درباره داوید لوئیز و موضوعات دیگر صحبت کرد.
یکشنبه گذشته دو تیم چلسی و آرسنال به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت بازی با نتیجه ۰-۰ به پایان رسید. اواخر بازی داوید لوئیز با خطایی خشن، کولاسیناچ را متوقف کرد و داور نیز کارت زرد دوم را به وی نشان داد و او را اخراج کرد. به نقل از fourfourtwo کونته درباره داوید لوئیز می گوید:
فکر می کنم صحنه خطا خیلی واضح بود و بنابراین ما اقدامی برای رفع محرومیت او نخواهیم کرد. مهم این است که از این اتفاق عبور کنیم و برای بازی بعدی آماده شویم.
شایعاتی وجود دارد که اتلتیکو مادرید برای خرید دیگو کوستا پیشنهاد جدیدی ارسال کرده است اما کونته از پاسخ دادن به این موضوع امتناع کرد:
ما به حدس و گمان های نقل و انتقالاتی جوابی نمی دهیم.
با تساوی آبی ها مقابل توپچی ها، حالا چلسی در لیگ برتر، ۳ امتیاز از منچسترسیتی و منچستریونایتد عقب افتاده است؛ اما کونته نگرانی از این بابت ندارد:
بهترین کار ممکن این است که بر روی تیم خودمان تمرکز کنیم. نیاز داریم با یکدیگر تمرین کنیم و به پیشرفت کردن ادامه دهیم. شما به خوبی می دانید که قهرمانی در این لیگ چقدر سخت است اما قطعا چلسی تا پایان مبارزه خواهد کرد. تیم خوبی داریم و برای قهرمانی در لیگ جزیره، لیگ قهرمانان، لیگ کاپ و کمیونیتی شیلد تلاش خواهیم کرد. فقط یک تیم در این رقابت ها پیروز خواهد شد اما موضوع مهم این است که چلسی نیز بهترین عملکرد خود را داشته باشد. به خوبی می دانید در انگلستان، شش تیم قدرتمند وجود دارند و تیم های شهر منچستر در بین این شش تیم هستند. به طور طبیعی منچستریونایتد و منچسترسیتی برای قهرمانی در لیگ تلاش خواهند کرد.





منبع : پارس فوتبال 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار