رئیس اتحادیه صنف رستوران‌داران، چلوکباب، آشپزخانه، حلیم و کباب‌پزان مشهد گفت: در محرم امسال گوشت یقینا گران خواهد شد زیرا بازار نذری‌ها راه‌اندازی می‌شود و به همین جهت ممکن است گوشت حدس می‌زنم که گوشت در این ماه 10 درصد گران بشود.
کد خبر: ۴۹۶۹۷۳
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۵ 20 September 2017





















به گزارش تابناک رضوی؛ رئیس اتحادیه صنف رستوران‌داران، چلوکباب، آشپزخانه، حلیم و کباب‌پزان مشهد گفت: در محرم امسال گوشت یقینا گران خواهد شد زیرا بازار نذری‌ها راه‌اندازی می‌شود و به همین جهت ممکن است گوشت حدس می‌زنم که  گوشت در این ماه 10 درصد گران بشود.

حسن امیریان در گفت‌وگو با ایسنا- منطقه خراسان، اظهار کرد: از فروردین ماه امسال تاکنون که ما تقاضای نرخ داشته‌ایم، حدود 30 درصد قیمت گوشت افزایش پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه در این چند ماه گذشته گوشت کباب برگ که به مغزی معروف بوده، به قیمت 67 هزار تومان تا 98 هزار تومان افزایش پیدا کرده است، تصریح کرد: ما حدود 3 ماه تلاش کردیم که نرخ‌های خود را دریافت کنیم و این نرخ توسط انجمن حقوق مصرف‌کننده به تایید رسیده اما متاسفانه این قیمت‌ها توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت استان به امضا نرسیده است.

رئیس اتحادیه صنف رستوران‌داران، چلوکباب، آشپزخانه، حلیم و کباب‌پزان مشهد در خصوص میزان سفارشات گوشت برای ماه محرم عنوان کرد: تاکنون وضعیت سفارشات گوشت برای ماه محرم روند خوبی را طی کرده است. در حال حاضر تعداد واحدهای فعال ما در بخش آشپزخانه‌ها، رستوران‌ها و کبابی‌ها 900 واحد است که این تعداد دارای جواز و پروانه هستند.

امیریان ادامه داد: همچنین 200 واحد دیگر نیز در حال راه‌اندازی است و قرار است 116 واحد تا ماه آینده توسط اداره نظارت بر اماکن پلمپ شود.
منبع؛ ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار