یک عضو شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان از احتمال ورود این شورا به مباحث انتخابات مجلس یازدهم از اوایل پاییز خبر داد.
کد خبر: ۴۹۶۷۴۸
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۶ 20 September 2017
به گزارش تابناک : حسن رسولی درباره زمان ورود شورای عالی سیاست گذاری اصلاح‌طلبان به مباحث انتخابات مجلس یازدهم، گفت: پیش بینی شخصی بنده این است که در ماه‌های اول پاییز امسال موضوع انتخابات 98 در دستور کار شورای عالی قرار بگیرد.
آخرین وضعیت ارزیابی عملکرد شورای عالی اصلاح طلبان
وی همچنین درباره نتیجه ارزیابی عملکرد شورای عالی سیاست گذاری با بیان این که کمیته ارزیابی عملکرد شورای عالی مراحل نهایی کار خود را طی می‌کند، تصریح کرد: به زودی نتیجه بررسی‌ عملکرد شورای عالی برای تصمیم‌گیری در اختیار هیئت رئیسه آن قرار می‌گیرد.
عضو شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان اظهار کرد: به موازات مسیر تکاملی که شورای عالی سیاست گذاری اصلاح‌طلبان در سال‌های اخیر طی کرده، پروژه آسیب شناسی شده است و شناسایی نقاط قوت، ضعف و اصلاح مسیر به بهبود وضعیت آن می‌انجامد. رسولی درباره برگزاری جلسات اتاق فکر شورای عالی سیاست گذاری اصلاح‌طلبان، تصریح کرد: اتاق فکری متشکل از سه نفر از نمایندگان تهران و سه نفر از اعضای شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش راه اندازی و سومین جلسه آن هفته گذشته برگزار شد.
عضو شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: ماموریت این اتاق فکر کمک گرفتن از مجلس و دولت برای کاستن از چالش‌های بزرگ فراروی حوزه مدیریت شهری تهران است و آن چه بنده به عنوان تشکیل اتاق فکر عنوان کردم، فراتر از چیزی بوده که تشکیل شده است.
آن چه عارف اعلام کرد جهت گیری شورای عالی اصلاح طلبان است
رسولی همچنین درباره اظهارات اخیر عارف مبنی بر این که اصلاح‌طلبان در انتخابات مجلس یازدهم ائتلاف نمی‌کنند، گفت: آن چه آقای عارف اعلام کرد، جهت‌گیری شورای عالی سیاست گذاری اصلاح‌طلبان و اظهار امیدواری نسبت به رفتار بخش نظارتی انتخابات است و اگر تعداد مورد نیاز از میان نامزدهای اصلاح‌طلب از صافی شورای نگهبان عبور کنند، از بستن لیست غیر اصلاح‌طلبانه بی نیاز خواهیم بود.
ایمن آبادی: موفقیت در انتخابات 92 و 94 به دلیل همه باهم بودن در میدان بود
در همین باره غلامعلی جعفر زاده، نایب رئیس فراکسیون مستقلین نیز در واکنش به اظهارات اخیر عارف درباره احتمال عدم ائتلاف اصولگرایان و اصلاح‌طلبان در انتخابات آینده مجلس گفت: بخش اعظمی از این اظهارنظرها به دلیل غرور کاذب سیاسی است. موفقیت در انتخابات 92 و 94 به دلیل همه باهم بودن در میدان بود که اگر غیرازاین باشد همگی شکست خواهیم خورد.





منبع : خراسان 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار