مدیرکل صدا و سیمای خراسان رضوی گفت: ویژه برنامه‌های نمایشگاه قرآن در سیمای خراسان رضوی پوشش داده می‌شود.
کد خبر: ۴۹۶۳۷
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۲ 18 June 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی حجت‌الاسلام علی نهاوندی در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: در ماه رمضان ‌با برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری‌ فضایی با نشاط معنوی در شبکه استانی تدارک دیده شده است چرا که طبق نظرسنجی‌های صورت گرفته شبکه استان خراسان رضوی دارای 67 درصد مخاطب است.

وی افزود: پوشش جلسات تفسیر سوره محمد(ص) توسط آیت‌الله علم‌الهدی و طرح مباحث اخلاقی از سوی امام جمعه مشهد از جمله برنامه‌هایی است که در ماه رمضان هرروز از شبکه استانی پخش می‌شود.

نهاوندی خاطرنشان کرد: ویژه برنامه سفره‌های همدلی امسال نیز همانند دو سال گذشته با بزرگترین دکور در بین مراکز استانی و با رویکرد سبک زندگی دینی و اسلامی میهمان سفره‌های افطار زائران و مجاوران امام رضا(ع) است و از آن‌جا که نام این برنامه با شعار امسال که سال همدلی ملت ایران است مطابقت دارم لذا همدلی را به سفره روزه داران خواهیم برد.

مدیرکل صدا و سیمای خراسان رضوی عنوان کرد: امسال نیز همانند سال‌های گذشته مراسم سحر را در حرم امام رضا(ع) تحت عنوان بهار مهربانی پخش خواهد شد چراکه پخش برنامه سحر از حرم مطهر رضوی با استقبال زیادی از سوی مردم و البته شبکه‌های ملی روبه‌رو شده و با تعاملی که برقرار شده است تا نیمه ماه رمضان شاهد برنامه‌های اذان‌گاهی از حرم رضوی به صورت دائم خواهیم بود.

وی اظهار کرد: یکی دیگر از برنامه‌های ماه رمضان، برگزاری جنگ رمضان است که در پارک‌های مشهد مقدس و شهرستان‌های استان برگزار می‌شود امسال نیز سریال‌های مردان آنجلس، ترش و شیرین و کلاه قرمزی را برای پخش در شبکه استانی در نظر گرفته‌ایم.‌

نهاوندی تصریح کرد: علاوه بر نمایشگاه قرآن، مستندی نیز با نام کیمیای سعادت با موضوع قاریان قرآن در ماه مبارک پخش می‌شود.

وی گفت: برنامه رادیویی پیک سحری به مدت 90 دقیقه و ترتیل قرآن کریم در دو بخش نیز پخش می‌شود همچنین برای شب‌های قدر نیز برنامه‌ریزی جامعی صورت گرفته و ویژه‌ برنامه‌های این شب را در حرم رضوی پوشش می‌دهیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار