رئیس هیئت تنیس روی‌میز خراسان‌رضوی گفت: نخستین برنامه‌ اجرایی در ۶ ماهه دوم سال ۹۶ برگزاری کلاس مربیگری درجه یک جهانی در مشهد برای استان‌های سراسر کشور در اوایل مهرماه است.
کد خبر: ۴۹۵۸۱۶
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۲ 18 September 2017
به گزارش تابناک : کاظم مستحقی‌راد اظهار داشت: نخستین برنامه‌ اجرایی در 6 ماهه دوم سال 96 برگزاری کلاس مربیگری درجه یک جهانی در مشهد برای استان‌های سراسر کشور در اوایل مهرماه است.

وی تصریح کرد: دومین برنامه در آبان ماه سال جاری برگزاری میزبانی مسابقات اُپن تنیس روی‌میز بزرگسالان در مشهد در آبان‌ماه است که این مسابقات انتخابی تیم ملی بانوان بزرگسالان است.

رئیس هیئت تنیس روی‌میز خراسان‌رضوی گفت: همچنین در ادامه برنامه‌های سال جاری اعزام تیم‌های تنیس روی‌میز استان را به مسابقات قهرمانی کشور خواهیم داشت. در روز گذشته نیز کلای داوری درجه سه را برای 30 نفر از داوران تنیس روی‌میز خراسان‌رضوی برگزار کردیم.

مستحقی‌راد با بیان این که مهشید اشتری بازیکن تیم ملی تنیس روی‌میز استان به مسابقات جهانی سوئد اعزام می‌شود، اظهار داشت: مسابقات دسته برتر تنیس روی میز استان و اعزام بازیکنان تیم خراسان‌رضوی به مسابقات تور ایرانیان در برنامه داریم.

وی خاطرنشان کرد: تلاش‌های خوبی در هیئت تنیس روی‌میز استان رخ داده است که شاهد نتایج خوب آن بودیم و امیدوارم این رشته ورزشی در خراسان‌رضوی به جایگاه شایسته خود برسد.





منبع : تسنیم 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار