کارگردان سینمای ایران گفت: مشهد استعدادهای هنری زیادی دارد و می‌خواهم که مدرسه هنر را با شکوفاشدن هنر این هنرمندان در مشهد دایر کنم.
کد خبر: ۴۹۵۸۰۶
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۱ 18 September 2017
به گزارش تابناک : مسعود کیمیایی در دومین اجلاس ملی میزبانی ایرانی  اسلامی، اظهار داشت: موضوع گردشگری بحث بسیار پیچیده‌ای است و عروس یک نقطه از کشور برترین جاذبه گردشگری آن خطه بوده است.

وی افزود: گردشگر برای گردشگری می‌آید، نه برای دیدن نقاط کور و تاریک و باید در سرزمین آزادی‌ها و اصیل‌ها که امام رضا (ع) را دارد همه چیز را ببینیم تا جذبه نقاط گردشگری مشهد هم در کنار بارگاه منور رضوی برای زائران و گردشگران این شهر مقدس زیبا باشد و برایشان به خاطره‌ای ماندگار تبدیل شود.

کارگردان سینما با بیان اینکه مشهدالرضا (ع) دریچه‌ای برای گردشگری در هوای مذهبی است، خاطرنشان کرد: گردشگری در شهر امام رضا (ع) منافاتی با زیارت آن امام همام ندارد و هر یک باید در جای خود باشد. توصیه همیشگی‌ام به بچه‌های مدرسه هنر این است که قبل از هنرآموزی راستگویی را یاد بگیرند و هرگز دروغ نگویند.

کارگردان سینما با اشاره به اینکه مشهد قلب من است و این شهر مقدس را با همه‌چیزش دوست دارم، بیان کرد: باید در مشهد فیلمی با ادبیات مشهدی بسازیم و باید به‌خوبی گشتی در تاریخ و رئالیسم این شهر داشته باشیم و می‌خواهم که چنین فیلمی با تمام ویژگی‌های یک مشهدی و نه فقط لهجه‌اش در مشهد بسازم.

کیمیایی گفت: یک هنرمند باید به معنای واقعی یک هنرمند بوده و درونش هنرزاده باشد. مشهد استعداد‌های هنری زیادی دارد و می‌خواهم که مدرسه هنر را با شکوفاشدن هنر این هنرمندان در مشهد دایر کنم.

پولاد کیمیایی، فرزند مسعود کیمیایی و بازیگر سینما نیز در این نشست اظهار داشت: از اینکه فرزند یک نخبه هنری هستم افتخار می‌کنم، هرچند مسئولیت سنگینی بر دوشم است و امیدوارم که روسفید باشم. من تاکنون ۲۲ اثر سینمایی داشته‌ام که ۸ کار آن به کارگردانی پدرم بوده و نقش‌های متفاوتی در این آثار بازی کرده‌ام و معتقدم که امروز خنداندن مردم آسان نیست.

بازیگر سینما با بیان اینکه تعداد کمدی‌هایی که حرف برای گفتن داشته باشد و مردم را به‌زور نخنداند کم بوده، خاطرنشان کرد: یکی از کار‌هایی که خنده حقیقی را بر لبان مردم هدیه کرد فیلم سینمایی "گشت ارشاد" بود و متاسفانه ۱۵ دقیقه این فیلم حذف شد و معتقدم که اگر این زمان هم می‌بود و حذف نمی‌شد اتفاق خاصی نمی‌افتاد.

کیمیایی با اشاره به جایگاه بزرگ و ویژه پدر و مادر، گفت: همیشه در زندگی‌ام پدر حکم سینما و مادر حکم موسیقی را دارد و من در سنین کودکی مادر را از دست دادم و جای خالی‌اش برایم همیشه احساس می‌شود.






منبع : تسنیم 
برچسب ها: مدرسه هنر ، شهر مشهد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار