استاندار کرمان با اشاره به اینکه سرمایه‌های اجتماعی استان کرمان مغفول مانده است گفت: گرفتاری‌های توسعه‌یافتگی استان کرمان را با جدیت پیگیری می‌کنیم.
کد خبر: ۴۹۵۷۲۰
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۹ 18 September 2017
علیرضا رزم‌حسینی امروز صبح در کارگروه رفع موانع تولید شهرستان سیرجان اظهار داشت: سه منطقه ویژه اقتصادی در استان کرمان فعال است و یکی نیز در منطقه جازموریان فعال می‌شود.

وی با اشاره به اینکه گرفتاری‌های توسعه‌یافتگی استان کرمان را با جدیت پیگیری می‌کنیم گفت: در جلسه‌ای که با معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان محیط زیست داشتیم، اختیارات تام محیط زیستی به استان واگذار شد.

استاندار کرمان با بیان اینکه محیط زیست مردم اولویت استان است افزود: با این اقدام سعی می‌شود، موانع تولید در استان با رعایت اصول محیط زیستی برطرف شود.

وی با اشاره به اینکه در چهار سال گذشته اقدامات زیادی در جهت توسعه استان انجام شده است خاطرنشان کرد: توسعه کار یک نفر، یک مدیر و یک جناح نیست و همه باید در امر توسعه مشارکت داشته باشند.

رزم‌حسینی با بیان اینکه سرمایه‌های اجتماعی استان کرمان مغفول مانده است گفت: در جای جای استان کرمان ظرفیت‌هایی وجود دارد که از آنها استفاده نشده و باید آنها را بالفعل کرد.

وی با بیان اینکه سیاست استان کرمان توسعه همراه با حفظ محیط زیست است افزود: یکی از بهترین مناطق ویژه اقتصادی کشور، منطقه ویژه اقتصادی سیرجان است.

به گزارش تسنیم استاندار کرمان در سفر به شهرستان سیرجان از کارخانه تولید لوازم خانگی LG بازدید کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار