رئیس هیئت‌مدیره گروه شرکت‌های پدیده شاندیز گفت: در مدتی که من در شرکت حضور دارم گزینه‌های مختلفی مورد بررسی قرار گرفته و به‌زودی مدیرعامل معرفی می‌شود.
کد خبر: ۴۹۵۳۲۷
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۰ 17 September 2017

به گزارش تابناک رضوی؛ حسین زارع‌صفت،رئیس هیئت‌مدیره گروه شرکت‌های پدیده شاندیز در این خصوص
 اظهار داشت: تلاشمان این بود فردی را انتخاب کنیم که با مسائل شرکت و کار اقتصادی آشنا باشد. همچنین ضمن قبول مسئولیت به مسائل پدیده در بورس نیز اشراف داشته باشد. 

وی ادامه داد: در بررسی‌های مختلفی که انجام دادیم از بین افراد مختلف چند نفر را انتخاب کردیم که نسبت به سایر رقیبان برتری داشته باشد.

زارع‌صفت در پاسخ به این سئوال که آیا این فرد از رجال استانی است، تصریح کرد: تلاش‌مان این است که افرادی استانی که در سطح کلان کار کرده باشند و از همه مهم‌تر با نوع فعالیت‌های این‌چنینی آشنا باشند را انتخاب کنیم. این فرد باید سابقه خوبی در مدیریت و سابقه کاری خود داشته باشد چرا‌که مدیریت خوب در پدیده بسیار مهم است، ضمن اینکه خوشبختانه این‌گونه افراد در استان نیز کم نیستند.

رئیس هیئت‌مدیره گروه شرکت‌های پدیده شاندیز با اشاره به اینکه فردی که انتخاب شده ‌نسبت به سهامداران تعلق خاطر دارد، گفت: البته برای ما استانی‌بودن ملاک اصلی نبود اما شخصی که در در استان مستقر است و بتواند مسائل مربوط به پدیده را در خارج از استان به خوبی پیگیری کند، بیشتر مورد تایید بود.

وی با اشاره به اینکه پیگیری بیشتر مسائل پدیده مربوط به خارج از استان است ادامه داد: مسائل مربوط به پدیده بیشتر در خارج از استان قابل پیگیری است و باید فردی را انتخاب می‌کردیم  که تمامی این ویژگی‌ها را داشته باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار