جشن ۴ سالگی دکتر سلام روز گذشته در سالن شهدای هفتم تیر و با حضور چهره‌های سیاسی و فرهنگی برگزار شد.
کد خبر: ۴۹۴۳۷۶
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۰ 15 September 2017
تابناک اردبیل: جشن چهارمین سالگرد «دکتر سلام» با حضور شخصیت‌های سیاسی، فرهنگی، ورزشی و اقشار مختلف مردم و با حضور چند هزار نفری دانشجویان روز گذشته ( پنج شنبه 23 شهریور) در سالن شهدای هفتم تیر برگزار شد. در این مراسم شخصیت‌هایی از جمله، محمدباقر قالیباف، محمد حسین صفار هرندی، سید محمد حسینی، سردار امیرعلی حاجی زاده، سید محمود رضوی، ناصر سلامی حضور داشتند.
 
 در جشن ۴ سالگی دکتر سلام چه گذشت؟

قالیباف: به جوانان اعتماد کنیم

به گزارش تسنیم،  محمدباقر قالیباف از سخنران این مراسم بود. شهردار سابق تهران در ابتدای سخنان خود گفت: برای حل چالش‌ها باید به جوانان اعتماد کنیم.  بسیار خوشحالم که امسال این توفیق را پیدا کردم که در جمع این جوانان باشم.

وی با بیان اینکه برنامه دکتر سلام یکی از نمونه‌های موفق در بحث آتش‌ به اختیار از نگاه رهبر معظم انقلاب است ادامه داد: هر کجا به جوانان اعتماد کردیم نتیجه گرفتیم و انقلاب را به پیش برده‌ایم.
 
در جشن ۴ سالگی دکتر سلام چه گذشت؟
 
حضور قالیباف شهردار سابق تهران در مراسم دکتر سلام 
 
شهردار سابق تهران تصریح کرد: هر کجا از جوانان از جمله در پیروزی انقلاب و در دفاع مقدس استفاده کردیم موفق بوده‌ام و هر کجا به قول بچه‌های جنگ، پشت خاکریزها مانده‌ایم به جوانان اعتماد نکرده‌ایم.

قالیباف با بیان اینکه برنامه دکتر سلام پایگاهش حرکت مردمی، اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و موفق است اضافه کرد: این برنامه بدون تشریفات است و از پایین به بالا است و نمونه شایسته‌پروری و شایسته گزینی است.
 
در جشن ۴ سالگی دکتر سلام چه گذشت؟
 
وی اظهار داشت: برای پیشرفت انقلاب نیازمند یکایک جوانانی هستیم که در برنامه دکتر سلام فعالیت می‌کنند و باید برای حل چالش‌های پیش رو به جوانان اعتماد کنیم.

شهردار سابق تهران ضمن تشکر از همه مدیران و کارکنان شهرداری که در زمان مدیریتش، به وی کمک کردند، گفت: اگر موفقیت و خدمتی به مردم صورت گرفت نشات گرفته از اعتماد به جوانان بود به طور مثال اگر پروژه‌ای نتیجه داد کسانی که آن پروژه‌ها را طراحی کرده بودند متوسط سنشان زیر 35 سال بود.

پس از اظهارات قالیباف تعدادی از کسانی که در خیریه بهشت امام رضا(ع) شهردار سابق تهران در آنجا برخی اوقات حضور پیدا می‌کند از وی تقدیر کردند.

در ادامه این مراسم از محمدباقر قالیباف  شهردار سابق تهران و ناصر سلامی خبرنگار حوزه بهداشت و درمان صداوسیما در این مراسم تقدیر شد.
در جشن ۴ سالگی دکتر سلام چه گذشت؟
سردار حاجی زاده :قالیباف باعث گسترش صنعت موشکی شد اما تاکنون اسمی از وی آورده نشده است

 سردار امیر علی حاجی زاده فرمانده هوافضای سپاه پاسداران از دیگر سخنرانان این مراسم گفت:‌  "ما نیز مشتری دکتر سلام هستیم"  و اگر امروز موشکی به اینجا رسیده نمادش شهید تهرانی مقدم است.

وی افزود: کسی که باعث شد موشکی این‌گونه گسترش پیدا کند و نامش تاکنون برده نشده و حالا می‌توانیم نام او را ببرم، سردار قالیباف است.
 
در جشن ۴ سالگی دکتر سلام چه گذشت؟
 فرمانده هوافضای سپاه گفت:‌ دوره فرماندهی ایشان تدبیری اندیشیده شد تا در هر شهر و استان یک پایگاه موشکی احداث شود.

حاجی‌زاده درباره تقدیر از جایگاه شهید حججی گفت: شهید حججی یک نماد است. ما به هر پایگاهی که سرکشی می‌کنیم شاهد حضور صدها حججی هستیم؛ حججی نماد انقلابیون و عزیزان جهادگر و نیروهای ارزشی است که از این نیروها بی‌نهایت در نظام مقدس ما وجود دارد.

وی اضافه کرد: امروز مقابل ما جبهه انقلابیون، جبهه صهیونیست‌ها و غرب‌گرایان است؛ اگر بخواهیم با استکبار جهانی مبارزه کنیم باید مملکت به‌شکل جهادی اداره شود.

تقدیر از  فرمانده هوافضا سپاه

سردار امیرعلی حاجی زاده که در برنامه دیروز دکتر سلام حضور یافت. از فرمانده هوافضای سپاه به دلیل قاطعیت این نیرو در پاسخ به حمله تروریستی تهران تقدیر شد.

در این  جشن که با تقدیر از زحمات سردار حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و همکارانش همراه بود، فیلم جدیدی از لحظه اصابت موشک‌های سپاه به مقرهای داعش در دیرالزور پخش شد.

در فیلم واضح است که موشک اول به یک مقر فرماندهان داعش اصابت می‌کند و موشک دوم، با دقت بسیار بالا به یک پل ارتباطی روی یک رودخانه اصابت می‌کند.

در جشن ۴ سالگی دکتر سلام چه گذشت؟
 
صفارهرندی:‌ صدای مخالف را بشنوند و برچسب نزنند/ "دکتر سلام" متکی به مردم است 
 
محمدحسین صفارهرندی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز گفت: خوشحالم که دکتر سلام هر روز بالغ‌تر و بزرگتر می‌شود.

وی با اشاره به جابه‌جایی مکان مراسم از استادیوم آزادی به سالن شهدای هفتم تیر گفت: این اتفاق بنده را یاد این موضوع می‌اندازد که در جوانی به‌طنز برخی‌ها می‌گفتند آیا می‌شود که خداوند کاری را بکند و خود قادر به تحمل آن نباشد.

وزیر اسبق ارشاد افزود: برخی به‌طنز می‌گفتند آیا خداوند می‌تواند جهان را در هندوانه‌ای جای بدهد و در پاسخ آنها نیز گفته می‌شد خداوند هر کاری می‌تواند انجام دهد و اراده او بالاتر از همه اراده‌ها است.

صفارهرندی اظهار داشت: آقایانی که شعارشان این بود برای ملت ایران که بعد از 38 سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی مردم ایران طعم آزادی را چشیده بودند وعده آزادی می‌دادند به مجموعه دکتر سلام گفتند که "شما آزادی را رها کنید و به سالن کشتی شهدای هفتم تیر بروید و شما چیزی را که مربوط به آزادی است از آن صرف‌نظر کنید".

وی با بیان اینکه فاصله ادعا تا عمل زیاد است، گفت: به‌طور نمونه برخی‌ها وعده رفع تحریم‌ها را دادند که خبری نشد و تحریم‌های جدیدتری وضع شد و همان‌هایی که وعده داده بودند گفتند "هدف ما این نبوده و ما به‌دنبال چیز دیگری بودیم".

وی با ابراز اینکه "برخی‌ها در بحث‌های انتخاباتی رقبای خود را متهم به این کردند که اگر آنها بیایند پیاده‌روها را دیوار می‌کشند" گفت: این موضوع را از آنها پذیرفتیم اما خودشان آمدند و پیاده‌روها را جمع کردند و اصلاً صورت مسئله را پاک کردند.

صفار هرندی تصریح کرد: امیدواریم آنها تحمل داشته باشند و صدای مخالفان را بشنوند و برچسب نزنند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: اگر دنبال یک حرکت اساسی و مبنایی از جنس آتش به‌اختیار می‌گردیم باید به مجموعه‌هایی از جنس دکتر سلام ارزش بدهیم و آنها را تقویت کنیم.

وزیر اسبق ارشاد افزود: دکتر سلام از نمونه‌های اصیلی است که متکی به مردم است و استعدادهای مردمی در آن فعال است که اگر این‌گونه نبود امروز باید مجلس را بسیج می‌کردیم تا از حقوق آنها دفاع کنند.

صفارهرندی اضافه کرد: دکتر سلام کار خود را بر پایه بدنه گسترده اجتماعی قرار داده و هر روز پروبال می‌گیرد و امیدوارم یک روز شاهد انواع و اقسام دکتر سلام‌ها با حفظ محور مرکزیت آن نباشیم.
 
در جشن ۴ سالگی دکتر سلام چه گذشت؟
 
انتخاب ژن برتر سال

در پایان این مراسم حسین فریدون در مسابقه پیامکی جشن 4 سالگی دکتر سلام، ژن برتر سال شد. در حاشیه جشن 4 سالگی دکتر سلام، یک مسابقه پیامکی به منظور انتخاب ژن برتر سال برگزار شد، که در پایان حسین فریدون با اختلاف زیاد نسبت به دیگر گزینه‌ها از جمله فاطمه حسینی و پسر محمدرضا عارف به عنوان ژن برتر سال انتخاب شد.
 
در جشن ۴ سالگی دکتر سلام چه گذشت؟
انتخاب ضایع‌ترین عکس سال

 همچنین در پایان جشن 4 سالگی دکتر سلام  عکس سلفی نمایندگان با فدریکا موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا به‌عنوان ضایع‌ترین عکس سال انتخاب شد.
 
در جشن ۴ سالگی دکتر سلام چه گذشت؟ 
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار